Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Ekim '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Cıbıldak Erkek İstemiyorum Kardeşim ...

Cıbıldak Erkek İstemiyorum Kardeşim ...
 

Ben Sabiha Rana Sağlık ve Huzurunuz İçin ; ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''


Cıbıldak Erkekler ...

Erkek vücudunun cinsel meta olarak kullanılması, erkeğin cinsel obje olarak gösterilmesi, erkeğin bir reklam filminde cinsel suistimal simgesi olması, bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı ...

Ne kadar iki yüzlü bir dünyada yaşıyoruz ya…
Kadın figürü sergilendiğinde feminizm başta olmak üzere herkesler ayağa kalkıyor da…
Erkeklerin namusu namus değil mi kardeşim?
Bundan böyle, bir tek cıbıldak erkek görmek istemiyorum…
O kadar…
Hadi şimdi dağılın…
Ne kadar çıplak adam varsa giydirin…
Benim gözlerimi günaha sokmayın…
Size diyorum len …

Ben Sabiha Rana tabi ki melekleri yüreğinizden öptüreceğim... :)

***

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..