Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '19

 
Kategori
Edebiyat
 

Cibranî-52

Doğru çıkıp  arasından, tepeden seyretmiş insanları. Kendinin ne olduğunu görmekmiş niyeti. Çünkü insanlar arasındayken kendi olduğunu iddia eden bir güruh ile sürekli karşı karşıya kalmış, insanlar da bu güruha inanıp onları ölesiye korurlarmış. Ölesiye korumak bir tarafa, her biri için binlercesi, karşısına çıkan diğerinin koruyucusu binlercesini katleder dururmuş. Kimin silahı güçlüyse korunan doğru kuvvetlenir, kendisine güç veren, yücelteni artarmış.

Doğru uzunca süre seyreylemiş gökyüzünde. Sonra bir gün yanlışı yanında bulmuş. Yanlış; doğruya şaşırmış. Doğru da şaşırmamasını tembih etmiş. Ben yüzyıllardır bu gökyüzünde izler dururum. Gördüm ki insanlar benim yokluğuma dayanamaz, benim de putlarımı yapar taparlar. Put olduğumu bilir beni yapanlar. Bilmeyenler de sorgulamadan kabul eder, tapar. Zanneder çünkü insanlar. Zannetmek zihinlerini kurcalayıncaya kadar, çoğu bir ömür bana tapar, yaşar. Beni çoğu bilmez, ben diye önlerine konulanı bilirler, hasılı zannederler, zannederler, zannederler…Zannettikleri kadar bilemezler, zannettikleri kadar bilemezler..

Belki zannettiklerini dahi bilmezler, bildiklerini zannederler.

 

 
Toplam blog
: 231
: 52
Kayıt tarihi
: 04.10.17
 
 

Gelmiş, gider. Görür, seyreyler, anlam çıkarır. Yazdıkları kalbinden taşanlar aklından uçuşanlard..