Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Çiçeğime

Çiçeğime
 

.................


 

Sisli ve puslu bir kış günüydü.
Soğuk ve ayaz.
Dışarıda kar serpiştiriyordu. Ve... Ben heyecanla seni bekliyordum.
Çok uzun süre mücadele etmiştim.
Doktor kapılarını aşındırmıştım aylar, yıllar boyu.
Çok değil, minicik bir bebekti istediğim ve bana ait. Canımdan, kanımdan. Benim olan...
İlk tahlil laboratuvarından çıktığımda; müjdeyi aldığımda.
Kemeraltı'ndan, Hatay'a nasıl geldiğimi inan hatırlamıyorum.
Ya uçmuştum ya da bilinmez bir el beni ışınlamıştı sanki eve doğru.
Nüket ablayla saatlerce birbirimize sarılıp ağlamıştık.


Yaşananları sadece yaşayanlar bilir.
Bu hep böyle oldu ve Dünya döndükçe hep böyle olacak.
Bir masaldın benim dünyamda. Masalımın en tatlı ve en güzel yanı.

Ve... Mutlu son...


Dr.Ömer Südekan, canım Ömer'im benim. ''Bak Ayşen, bir prenses geldi'' dediğinde Dünya tam da benim etrafımda dönüyordu. Arzın merkezi olmuştum adeta mutluluktan. Bana bu büyük mutluluğu yaşatan Rabbime binlerce şükürler ettim.


Hastaneden çıktığım anı dün gibi hatırlıyorum, bunca yıl geçmiş olsa dahi.
''Allah'ım bu mutluluğu isteyen herkese yaşat'' diyerek, ağlaya ağlaya çıkmıştım.


Bir de babamı hatırlıyorum. Gözleri nemli... ''Şükür Yarabbim, Allah ikinizi de bana bağışladı.'' deyişini.
Ve... Güneş doğmuştu gönlüme, evimize, her yana...
Ne sis kalmıştı, ne pus, ne de kar...
Işıl ışıldı her bir yan.


İyi ki geldin Dünyama, iyi ki varsın yavrum.
DOĞUM GÜNÜN kutlu olsun.
Ömrün uzun, mutluluk ve sağlık yoldaşın, başarılar hep seninle olsun.

Mis kokulu çiçeğim.
Eşin ve yavrunla birlikte.
NİCE SAĞLIKLI Yaşlara YASEMİN'im.


Seni çok seven annen...


Ayşen Arslangiray Kura

29 Ocak 2013/ Kuşadasından

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..