Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
Küresel Isınma
 

Çiçek Bahçesi' nden MB Hatıra Ormanı' na...

Çiçek Bahçesi' nden MB Hatıra Ormanı' na...
 

Arkadaşlar,

Hani hep diyorum ya, sizler benim çiçeklerimsiniz, bahçemde her açan çiçek kurumuş, talan olmuş bahçemi canlandırdı diye... Ruhumda açan çiçekler bana yeniden can verdi.

Eminim ki kendisinde çoğalan çiçeklerle dünyamız da yeniden canlanacaktır.

Sevgili Yasemin ve sevgili Yusuf bir kampanya başlattılar.MB de düzenlenen kampanyalarda başı çeken biri olarak ve MB' deki ÇİÇEK BAHÇESİ' nin sahibi olarak bir şeyler yapmam gerektiğini düşündüm ben de naçizane...

Bu sebeptendir ki, sizleri aşağıda vereceğim linke giderek ormanımıza katkıda bulunmaya davet ediyorum. Gittikçe kuraklaşan dünyamızı bu minicik çabaların çoğalışı kurtaracaktır. İşte şimdi gerçekten blog dostlarının gücünü gösterme zamanıdır.

Sizler ki, bizim yaşamasından umut kesilen bir kardeşimizi kurtarmamızda çabalarınızla en büyük desteğimiz oldunuz. Katılımlarınızla kurulacak bu orman da çocuklarımızın yarınlarını kurtaracak adımlardan biri olacaktır. Hepinize sevgilerimi gönderiyorum çiçeklerim, haydi görev başına.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=33512

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..