Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çiçek bahçesi yüreğim

Çiçek bahçesi yüreğim
 

http://www.egealtun.com/mavifotograf/gelincik/pages/2.htm


*Ben bir papatyayım; sevdalıların fallarına bakarım. Hiç çıkmaz "sevmiyor” yoktur kitabımda. Hep sevgi adına çarpar, sevda şiirleri yazar yüreğim.

*Ben leylak yada sümbülüm; öldürmeden sevgiyle beslerim içimdeki çocuğu. Bazen ip atlar, bazen de kırılır oyuncağım bulutlardan toprağa yağarım.

*Ben bir gelinciğim; gençlik aşısıdır güneş bana. Her gün etrafa neşe saçan bir melekle doğar yeniden . Sevdalılar hüzünlerini bırakır tek bir damla yaş ile bende. En kuytu karanlıklara gömer kederlerini alır götürür içimdeki çocuk çantasına doldurup.

*Ben bir mor menekşeyim; Hassas ve narin duygularım çarçabuk kırılır, kolum kanadım düşer iki yanıma. Kardan borandan boynum bükülür, ölürüm ben.

*Ben bir beyaz karanfilim; Sımsıcak dostum insanlara .Barış dolu ve insandır yüreğim. Beyaz güvercin olurum gönülden gönül’ e barış yüklü, sevda yüklü, türkü yüklü

*Ben bir kırmızı gülüm; Aşk ateşiyle yanar bu koca gönlüm. Hasretimdendir rengim. Aşk ve sevda tomurcuklarıyla doludur her bir dalım. .Sevgiliye aşk, doğaya aşk ve yaradan’ a aşk. Aşksız boş bir çuvala benzerim. Kaldırıp atılası.

*Ben bir siyah laleyim; Asildir, yıllanmıştır yüreğim. Otuz beşi Geçmiştir yaşım paylaşırım hislerimi tarih sayfalarında. Anılarda yaşar giderim. Bu saatten sonra tecrübelidir artık acıda bedenim.

*Ben bir orkideyim; Pahalıdır onurum, para geçerli akçe değildir. Karşılıksız olsa bile sevgidir ücreti. Gönül defterimde açılır bir sayfa, sevgi veren her kişiye büyük harflerle. Bana bir adım yaklaşana gönül kapım açık koşarım. Sırtını dönenleriyse yaratandan ötürü yürekten severim gizli, gizli


*Ben bir manolyayım; Zariftir hislerim. Su yüzünde süzülür hiç fark etmez kim diye kucak açar alırım içime. Sindiririm doya, doya evrendeki her varlığı mabedime alırım.Canıma candan çok başka ne gerek .Soframda aş bulur her mert kişi . Namertlere Sadece kırılır, talan olur gönül bağım

*Ben bir kaktüsüm; Çok dayanıklıdır darbelere bedenim. Hiç haksızlığa gelemem
Hoyrat bir rüzgar eser o an savurur saçlarımı .Dikenlerim dilimdedir.Durmaz haykırırım.

*Ben bir ayçiçeğiyim; Güne bakar gözlerim. Umuttur güneş bekleşir dururum. Dışımda değil içimdedir yalnızlığım.

*Ben bir sarmaşığım; Sarılırım hayata sıkı sıkı.. Nadiren de olsa uğrar AŞK bana. Hüsranla da bitse her biri sevenlerden alır tüm gücünü bedenim. Her şeye rağmen güler yüzüm.

*Ben bir alelade kır çiçeğiyim; Rengarenk kelebekler uçuşur başımda, biraz hercai koşarım yıldızlara. Güneşe uzanırım var gücümle elim yanar sıcağından gizlenirim kuytulara. Titrer üşürüm ayazından yorgan olurum toprağa.

Aslında ben bir çiçek bahçesinde sadece ayrık otuyum; Yeşil olmaktır dileğim. Söküp atarlar acımadan duygularımı. Yılmam gün ışığını hissetmek uğruna damarlarımda. İki kaya arasında nal ile mıh misali, yada çorak bir ırmağın kenarında başımı uzatırım. Yer kabuğunu aralayarak açarım çiçeksiz. .Sularsanız eğer yüreğinizle damla, damla esirgemezseniz sevginizi bir yudum. Yeşil kalır çiçek gönlüm. 01/04/1995

bu kadar megaloman olmamak lazım ama giden sevgilinin ardından işte öyle birşey...

 
Toplam blog
: 74
: 832
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

Şiir yazmaya çalışan, müzik dinlemeyi seven, Fotoğraf çekmeyi seven, Doğayı ve içinde barındırdık..