Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Doğal Hayat
 

çiçek paspas

çiçek paspas
 

Malzemeler:
150 gr turuncu uzun tüylü sakallı ip
200 gr.sarı uzun tüylü sakallı ip
200 gr.yeşil uzun tüylü sakallı ip
iİplerin rengine uygun normal kazal yünleri katılarak örülür.Tığ Derya Baykal tığı olarak bilinen şiş kalınlığındaki 6 ve 8 numara tığlar kullanılır.
Not:İplerin ölçüleri, istediğiniz renge ve modele göre değişir.Tercih sizlere aittir.
Geçen yıl kendime hırka ip almak için gittiğim yüncüde nazar boncuğu renk ve desenlerinde örülmüş paspas gördüm.Çok beğendim ve hırka ipinden vaz geçtim.Salonumun halısının renklerine uygun olan ipleri aldım.Nazar boncuğu deseni ortadan başlamış ve dönerek örülmüş yuvarlaktı.Bende ortadan başlayıp yuvarlaklar ördüm ve bunları rengine uygun olarak tersten birleştirerek ekledim.Ortaya resimdeki paspasım çıktı.Herkes çok beğendi ipini alan paspas örmeye başladı.Her kadın beceriklidir.Değişik modeller üretmek elimizde yeterli azim ve uygulama kararımız olsun.
Sarı renkteki koltuğumun yastıklarının ortalarına ördüğüm kareler ve kenarlarına zincir şeklinde örüpte diktiğim zincirlerle salonuma yeni bir renk kattım.Sizlerinde denemenizi isterim.

 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..