Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Çiçeklerden resmini yaptım //

Çiçeklerden resmini yaptım  //
 

bir tabak beyaz karton
bir de kurşun kalem
senin şu sevdan yok mu
vallahi bir alem

çiçekli bahçemde
daha hiç görmediğim
ve göremediğim
senin resmini çizdim
beyaz kartona
sevdam kartona düştü Âye

menekşenin taç yaprağından
gözlerini yaptım
elâ gözlerini
bakışını yapamam ki şimdi
henüz bakışmadı gözlerimiz Âye

gelincik çiçeğinden
gülen dudaklarını
pembe güllerden
gamzeli yanaklarını yaptım
kulaklarına
küpe çiçekleri taktım Âye

lâleden kollarını
sararsın beni diye
çiğdem çiçeğinden ellerini
tutarsın diye ellerimi

sümbülden parmaklar takıp
uzattım ellerimi de
tutmadın ellerimi
sen yoktun,ellerin de yoktu Âye

mavi düğmecik çiçeğinden
taç ördüm başına
damboyu sarmaşığından
bilezikler taktım koluna
sarı nergisden kolye yapıp
boynuna taktım da
çok yakıştı Âye

o kadar güzel oldun ki
çiçek resminde Âye
eğilip öpmek istedim de
kıyamadım öpmeye

taze tomurcuklarnda soludum
seni kokladım da Âye

düşlerde aradım seni
Ankara Garında bekledim
gelmedin

çiçeklerden resmini yaptım
yine yoksun
neden gelmedin Âye

günler geçtikçe
sana kavuşma umudum
bir bir sönüyor
ve benim
başım dönüyor
başım dönüyor Âye

tüm çiçeklerimi sana verdim
kalmadı bahçemde
sana verecek başka pâyem
yeminim var vûslatına ki;
bir gün bulurum seni Âye'm

çiçeklere vurdu
sevdamın acı demi
çık gel bir gün
bekletme beni
e mi?

bekliyorum Âye'm.

 

 

Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..