Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Çiçeklerden resmini yaptım

Çiçeklerden resmini yaptım
 

Çiçeklerden Resmini Yaptım


bir tabak beyaz karton

bir de kurşun kalem

senin şu sevdan yok mu Âye 

vallahi bir alem

 

daha hiç görmediğim

görmeden de bildiğim

senin resmini çizdim

çiçekler toplayıp beyaz kartona

sevdam çiçeklere düştü âye

çiçekler de sana

menekşenin taç yaprağından

gözlerini yaptım

elâ gözlerini

bakışını yapamam ki şimdi

gözlerini görmedim henüz

 

gelincik çiçeğinden

gülen dudaklarını

pembe güllerden

gamzeli yanaklarını yaptım

kulaklarına küpe çiçekleri taktım Âye

 

lâleden kollarını 

sararsın diye beni

çiğdem çiçeğinden ellerini

tutarsın diye ellerimi

sümbülden parmaklar takıp

uzattım da ellerimi  

tutmadın ellerimi

sen yoktun

ellerin yoktu Âye

 

mavi düğmecik çiçeğinden

taç ördüm başına

damboyu sarmaşığından

bilezikler taktım koluna

sarı nergisden kolye yapıp

boynuna taktım da

sana çok yakıştı  Âye

 

o kadar güzel oldun ki

çiçekli resminde.

eğilip öpmek istedim de

kıyamadım öpmeye

taze tomurcuklarnda soludum da

seni kokladım Âye

 

düşlerde aradım seni

Ankara Garında bekledim

gelmedin

çiçeklerden resmini yaptım

yine yoksun

neden gelmedin Âye ?

 

günler geçtikçe

sana kavuşma umudum

bir bir sönüyor

benim başım dönüyor

başım dönüyor Âye

seni beklemekten

 

tüm umutlarımı

ve çiçeklerimi sana verdim

kalmadı artık bende

sana verecek başka pâyem

yeminim var vûslatına ki;

seni bir gün bulurum Âye'm

 

bak çiçeklere vurdu

sevdamın acı demi

çık gel artık, çık gel

bekletme beni

sürüp gitmez böyle

bu bir sevda demi

 

 

 

Muzaffer Yıldırım

 

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..