Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Magazin
 

Çiçekleri kirletmeyin

Çiçekleri kirletmeyin
 

Son zamanda hangi internet sitesine bakarsanız bazı vatandaşların orasında burasında çiçeklerle pozları mevcut. Önce haberleri olmadan çekilen fotoğraflar zannettim, ama sonra gel gör ki adamlar işi daha ileri götürüp farklı çiçek pozisyonlarıyla birbirlerine nazire yapma durumlarına girişmişler.

Nasıl bir zihniyettir, nasıl bir mantıktır anlayamadım, hadi çevreye verdikleri rahatsızlıkları, insanların seyir zevkini bozmalarını kendilerini tam anlamıyla ayağa düşürmelerini geçtik de, böyle bir iş için çiçekleri alet etmelerine hakikaten üzüldüm. ( Şeylerini başka bir şeyle kapatsınlar  kardeşim, ya da zaten ortalık oldu bırakınsınlar  açık kalsın.)

İzlenmek, takip edilmek, kendinden bahsettirmek için maalesef ülkemiz magazin dünyasında en kolay yol soyunmak;  görünmesi ayıp ve abes ( günah kısmını dile getirmiyorum çünkü onların kalbi temiz ! )  karşılanan bölgeleri kaza süsü vererek fotoğraflatmak ya da kameraya çektirmek.

Ancak bazıları ise hiç dolaylı yollara başvurmadan direk göstererek te bu işi yürütebiliyor. Bu durum kendi problemleri, kim neresini, nasıl gösterirse göstersin, kendilerine kalmış.

Ama son günlerde çıkan  fotoğraflarda bu zatların çiçekleri, bu tür  sapıkça işlerine alet etmelerini, ben kendi adıma güzelim çiçeklere hakaret kabul ettim. İnsanların birbirine sevgi ifadesi olarak verdikleri, güzelliklere, güzel ifadelere anlam katan bu çiçeklerin kirletilmesine tepkisiz kalamadım.

Tabii bir de memleketimin gerçekleri var. Ar damarı çatlamış, utanma, edep problemi kalmamış insanların reyting  yapması onların suçu değil. Beni ilgilendiren kısmı ise güzelim çiçekleri pis işlerine alet etmemeleri, yoksa mahremi kalmamış insanların mahremiyete saygılı olmalarını zaten beklemiyorum.

 
Toplam blog
: 164
: 672
Kayıt tarihi
: 21.10.10
 
 

İnşaat Mühendisiyim, olaylara anlık değil öncesi ve sonrasıyla bakmaya çaba gösteririm. Dağ havas..