Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '08

 
Kategori
Kitap
 

Çiçekli masal bahçem

Çiçekli masal bahçem
 

resim kitap kapağının tasarımından


Bu tanıtacağım kitap ve yazar çok özel. Öncelikle yazarımızın Bursa Akpınar İlk Öğretim Okulu 1-B sınıfı öğrencisi ve 7 yaşında olduğunu belirtmeliyim. Onu özel kılanda bu. Arîn ARDA öğretmen bir anne ve babanın dünya tatlısı kızı. Yazdığı kitap ilk kitabı. Masallar dizisi 1 diye başlık atmış kitabına. Kitabı yazan ve resimleyen Arîn ARDA kapak tasarımını ise babası Rıdvan ARDA ile birlikte yapmış. Diğer bir özelliği kitap aile tarafından amatör olarak basılmış ve eş dost arasında dolaşıyor. Ben de şanslı olanlardan biriyim.

Kitap 6 bağımsız öyküden oluşuyor. Çiçekli Masal Bahçem deki öyküler kadar resimleri de bizi çocuk saflığının diyarına götürüyor tüm güzelliğiyle.

İlk öykü “Dede Yardım Et” zengin ve fakir kardeşlerin öyküsünde çocuk saflığıyla anlattığı, sihirli kılıç yardımıyla iyiler kazanırken kötüler kaybedecektir onun güzelim dünyasında.

“İki Tembel Bir Çalışkan” da ise tanıdık bir öyküyü kendi kaleminde şekillendirmiş. “Bir inci Tanesin” de ise elimizdekilerin değerini bilmemiz gerektiğini söylüyor. “Sihirli Piyano” gürültü yaparak hırsızı yakalatırken, “Pembe Kedinin Sırrın” da sokak hayvanlarının dünyasına çocukça dalıyoruz. “Kendini Beğenen C” de ise kendini beğenen C harfi kendini çöpte bulur. Sanırım sevgili Arîn C harfine fena gıcık olmuş. İlk öğretim de çocuğu olan herkes edinmeli bence kitabı. Diğerleri ise kendilerine almalı Dünyayı bir kez daha çocuk saflığında yaşamak için. Sevgili Arîn kitabını usta bir yazar gibi imzalamayı da ihmal etmiyor. Sana yaşam boyu başarı ve mutluluk diliyorum güzel Arîn .

Arîn ARDA 28.03.2001 tarihinde Bursa Nilüferde doğdu. Okul öncesi tahsilini Akpınar ilk öğretim okulunda yaptı. Halen aynı okulda 1-B sınıfı öğrencisi.

Kitabı edinmek isteyenler için : Akpınar ilk öğretim okulu 1-B sınıfı Osmangazi / BURSA

www.akpinar.k12.tr

 
Toplam blog
: 144
: 2687
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Ziraat mühendisi ve iktisatçıyım. yatırım danışmanlığı ve kişisel gelişim konularında  Simurg Con..