Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '07

 
Kategori
Güncel
 

Ciddi bir uyarı farz oldu

Ciddi bir uyarı farz oldu
 

KİME: BAŞBAKANLIK MAKAMINA

BİLGİ: TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ

Konu: Mesud Barzani

Mesele: amacını aşıyor olması

Muhatabı: biz değiliz! ”TC devleti muhatap almadığı için”

Amacı: tahrik

Nasıl: boş bulduğu kanalları meşgul ederek

Çözüm: ciddi uyarı

Neden: rahatsızlık duyuyoruz “TC vatandaşları olarak”

Tedavisi: TSK

İlgili makama hitabımdır, 32 yaşında bir Türk vatandaşıyım, ben ve benim atalarım yıllardır bu topraklarda yaşıyor, ülkemizi seviyoruz, bana büyüklerim sen Türksün, bir başkası Kürt, bir başkası Laz, bir başkası Çerkez vs, vs demedi!

Sen bir Türk vatandaşısın diye büyüttü!

Türk olmaktan, bu topraklarda Laz’ı, Çerkez’i, kürdü’, alevi si, Sünni si, tatarı, romanı ile yaşamaktan gurur duyuyorum.

Diyarbakırlı dostlarımı da ayrıca selamlıyorum!

Onlarında benim bu düşüncelerimden başka bir düşünce içinde olmadıklarını biliyorum!”kendi beyanlarıdır”

Ancak son zamanlarda arkasına ABD desteğini alan mesud Barzani

Televizyonlar da bizleri aşırı derece de tahrik edecek cümleler kurmaya başladı

İlla ciddiyetimizi anlaması için ırak sınırına askeri mi yığmamız mı gerekiyor, ya da yetmiş milyon nüfusu olan TC vatandaşlarının sınıra mı inmesi gerekiyor.

Devlet büyüklerimiz muhatap almadıklarını söyleseler de

Mesud Barzani’nin yapmış olduğu açıklamalar bizleri ciddi manada tahrik ediyor

1 gün önce özür dileyen Barzani, bu gün başka bir açıklama yapıyor,

“Irak Kürdistan Demokrat Partisi lideri Mesud Barzani Ankara'nın sert tepkisine karşın ''Diyarbakır'a karışırız''' sözlerinden geri adım atmıyor. Barzani bir kez daha, Türkiye'nin Kerkük'e müdahale etmesi durumunda aynı şekilde karşılık vereceklerini söyledi ”www.milliyet.com.tr

Arkasından gelen diğer sözler ise şaşırtıcı idi!

Erbil de düzenlenen Uluslararası Demokrasi Konferansı'nda konuşan Barzani, "Bir ülke nasıl olur da kendinde başkalarının işlerine karışma hakkını görür ama benzer bir uyarı aldığında rahatsız olur" dedi

Mesud Barzani ye sormak lazım ABD ırak’a neden girdi, savaşın başladığı günden bu güne kadar ne kadar ırak halkı öldü

Mesud Barzani’nin Türkiye cumhuriyeti’nin neden Kerkük’e müdahale etmeyi düşündüğünü anlayamadığını düşünüyorum!

Diyarbakır’a değil, türkiyenin bir karış toprağına giremeyeceğini de anlayamadığını düşünüyorum.

İlgili makamların bu durumu kendisine anlatması lazım!

resim:milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..