Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '14

     
    Kategori
    Hamilelik Öncesi
     

    Çift çizgi

    Çift çizgi
     

    Ve Çift Çizgi...


    Bu ne bulantı böyle ha çıkarttım ha çıkartacağım…

    Hem yaz tatilini geçirmek hem de aile ziyareti yapmak maksatıyla İstanbul’dan memlekete geldim. Eşim işleri yüzünden 1 - 2 hafta sonra gelecek bende o gelinceye kadar gezip tozacaktım. Ama hiçbir şey umduğum gibi gitmemişti. (O zamanlar çok kızıyordum nereden bilebilirdim değil mi)

    İznimin ikinci üçüncü günü bir sabah uyandım o da ne sanki biri kaşıkla midemi karıştırıyor. Midem ağzıma geliyor geliyor gidiyor. Dayanamıyorum dermanım yok, kusmamak için kendimi zor tutuyorum.

    Kendi kendime herhalde hastalandım başıma güneş geçti, sıcak çarptı diyorum ama dayanılmaz bir mide ağrım ve bulantım var. Tabiri caizse mideme taş oturmuş gibi.

    Gitmem gereken bir iki yer var oralara gideceğim araba kullanıyorum ama sağıma soluma bakmadan, yollu görmeden bir an önce gitmeye çalışıyorum yoksa bayılacağım. (kendi kendime saydırıyorum bu arada sırası mı bu hastalığın diye ama ne çare, elden ne gelir)

    Neyse fazla uzatmayalım bebek istiyoruz. Altı – yedi aydır da uğraşıyoruz. Bir seneden fazla oldu bir düşük yaptım. Ve artık bir çocuğum olsun istiyorum.

    Her ay sonun da umutla bekleyip hüsranla biten günlerim oldu. Adetim bir gün gecikse içimde bir umut doğuyor, geçen her günde bu umudum artıyor ancak regl olmamla tüm hayallerim yıkılıyordu.

    Bu sefer başkaydı yine adetim geçmişti ama aklımı, zihnimi kurcalamıyordu hatta günlerimi benden iyi takip eden kocam bile sormamıştı bu ay. Beklemiyorduk anlayacağınız. Onun için midem ne kadar bulansa da aklımın ucuna bile gelmiyordu hamile olabileceğim.

    Mide bulantım iyice artmış, ağzımın tadı bozulmuş, değil yemek yemek su bile içemez olmuştum. Ve o an şimşekler çaktı beynimde, olabilir miydi hamile kalmış olabilir miydim. Çıkıp bir test almam gerekirdi. Hemen evden çıktım bir test aldım ve malum prosedürü gerçekleştirdim. J

    Sonuç bütün yorgunluğumu alan bir çift çizgi…………………………..

    Evet hamileydim.

    Ama bunu paylaşabileceğim eşim bile yanım da değildi. İçim doldu, ağlamak istiyordum. Canım kocacığım neredeydi niye bu mutlu anımda yanımda değildi. Sırası mıydı şimdi çalışmanın.  Niye  niye niye niye niye niye

    Evet hamileydim ve ilk belirtiler olan mide bulantısı, ağrısı ve duygu hassasiyeti hepsi vardı bende……

     
    Toplam blog
    : 1
    : 3116
    Kayıt tarihi
    : 07.10.14
     
     

    Selçuk Üniversitesi Eğitim Fak. mezunuyum ..