Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Çifte nikâh! Ölüdeniz buluşması!

Çifte nikâh! Ölüdeniz buluşması!
 

Sn:Coşkun Karabulut'a yerel basına, Ölüdeniz Belediyesine sempatik Başkan'a teşekkürler, sevgiler!


İngiliz çift kumsalda evlenmek için hazırlıklar yaptı!

Kumlara kırmızı halılar serildi! Çiçeklerle bezenmiş çardak, beyaz örtülü masa hazırdı! Müzik eşliğinde, baba kızını damada teslim etti! Kısa süren merasim MB yazanlarını etkiledi!

Tarih: 17. Mayıs 2008 Öğlenden sonra 17.00 sularında ortalık birden karıştı!

Otelimiz Nicholas Park’ın konumu beni öylesine etkilemişti ki, yemyeşil dağların arasında yerini almış bu mekânı aklımdan çıkaramıyordum!

Tanrım bana kısmet etmiş; dünyevi cennetle buluşturmuştu!

Ya o sıcacık karşılama!

Coşkun Bey! Sabırlı esprili, Anadolu ozanı, tuttuğunu koparan, gözünden bir şey kaçırmayan kartal gözlü!

İzmir mavilim! Güler yüzlü ev sahibesi!

Kaderin cilvesi; kız kardeşi Ümit Hanımın gözleri mavi! Otelin müdiresi, belediye başkanının sevgili eşi!

İpeksi duygular beni oradan oraya savururken; bir iki dakika içinde kendimi deniz kıyısında dinlenirken bulmuştum! “Ne iyi ettim de geldim” düşüncesi, masamızda bize eşlik eden yeni tanıştığımız arkadaşlar; tatlı tatlı sohbetler!

İngilizlerin nikâh töreninden sonra; düş görme faslı, tembellik sona ermiş, tatil başlamıştı!

Onlara MB yazanları demişler, İngiliz tören yapar da onlar yapmaz mı?

Eşimin evlenme çağında bir kızı varmış! “Benim haberim yoktu” desem kim inanır! Damat adayını pek gözüm tutmamıştı, çapkın birine benziyordu! Sonradan sanatkâr ruhlu, yaratıcı tiyatro yönetmenimiz olduğunu öğrendim!

Sevgili Damat! Karizmatik Bülent!

Yelkenlerim suya indi! İyi bir rol kapmak aşkına, kendisini kabullendim!

Gelin kız eşimin kızı, aynı zamanda Neşe’nin koyu kankası!

Kısmet işte! Bir çırpıda Neşe Evrim nikâhı kıyıverdi!

İzmir mavilim de heveslendi, nikâh masasına tek başına oturdu! Şıp diye, gönüllü bir damat bulamadık, düğünü erteledik! Ama çok yakında..

Ölüdeniz buluşması bir blog ile geçiştirilemez! Sizler resimlere baka koyun!

Sekreterim: Allah tuttuğunu altın etsin! Resimleri biraz sonra ekleyecek, bir göz atmanızı tavsiye ederim!

Devamı gelecek! Tabiî ki meraklısına!

Neler mi gelecek! Tina Turner, altın kızlar, gönülleri fetheden en genç katılımcılar! Öyle uyunmaz böyle uyunur, MB tiyatrosunun dış ülkeler de sunacağı gösteriler! Israr etmeyin! Atlı fıkrayı anlatamayacağım! Daha neler neler! Müsaadenizle şimdi mutfağıma dönüyorum, evde bir kaşık yemek yok! Nicolas Park otelinin aşçılarını özlüyorum!

20.Mayıs 2008 Salı

Ölüdeniz’den esintiler!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..