Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Çiğdem ve bankalar

Çiğdem ve bankalar
 

-(zırrr!) Alo, efendim!
-Alo iyi günler, Çiğdem hanımla mı görüşüyorum?
-Olabilir de olmayabilir de..
-Nası yani ya?
-Hangi banka olduğunuzun büyük ehemmiyeti var bakımından!
-He, heee! Bilin bakalım hankısıyız?-
-Sanırsam Cimans olmalısınız, öt bakıyım son durum nedir?
-En feciden bi önceki şekil desem?
-Hımm! yani yasal takibe beş var ambiyansında E-5 de seyrediyorum!
-ho-haayyyt! Biz müşterinin zeki ve ekstre geciktirenini severiz. Evet, durum aynen buyurduğunuz gibi. Şimdi nası ş'eedelim bilhassa?
-Nası ederseniz edin be anam! Ben şahane bir banka buldum, hepinizin tozunu attıracak inan olsun.
-Kim kız O?
-Niye söyleyim?
-Bakın Çiğdem hanım, nankörlük insanı felakete götürür. Şurda sizinle üç yıllık bi dostluğumuz var. Kaç kere ödeme yapmadınız da, hadi memurdur idare edelim dedik, ettik. Gezip tozarkenez kartınızı cırtt! diye çektirmeyi biliyordunuz. Şimdi n'oolduk?
-Çektirmez olaydım, çektirdim de ne oldu? Hem bu bulduğum banka, tüm borçlarımı kapatıyor. Üstüne, evelden borçlu olduklarıma birer mektup yolluyor.
-Ne mektubu ayol?
-Ne mektubu olcek? Tüh yazzıklar olsun sizin gibi bankaya. El kadar memura üç kuruş kolaylık sağladınız diye, böyle mahvetmeye utanmıyor musunuz? Aşırı teessürlerimizi bizzat ileticez!diyceklermiş. Artı, onlara ödemem de 2 yıl sonra başlayacakmış! Yaa, nası canım?H adi git de o kızaran suratını yıka şimdi!
-Ne kızarıcam be? Yalançısın sen, hiç öyle banka mı olur? Hadi madem yalan diilse ver adını, hadi göreyim bakalım?
-Tamam kız!Vermeyen n'oossun?
-Evet dinliyorum.
-Cibuti Nacional Bank!
-Ne?
-Evet, orda benim emmimin oğlu Ağustos Böceği işi yapıyor. Sağolsun, geçenlerde beni aradı. Nasısın Çiğdem diyince, ben de durumu şeettiydim. Demek pek müteessir olmuş ki, dün bu bankadan aradılar beni.
-Ay vallahi kafayı yiycem, Cibuti neresi oluyor?-
-Valla şimdi ne desem boş kardiş. Akşam eve gidincik, üşenme al Dünya atlasını kucağına. İtalya derelerini aş, okyanusta bi mola ver kendine. Az sağa yürü, ..
-A, aa!yeter be, manyak mısın anam sen ya?
-(ulan Dünya kadar faizi yiyoruz, hiç olmazsa bi kısmını böyle cep görüşmelerinden çıkaralım, biraz daha oyalayabilsem) Hanımefendi rica ederim kendinize gelin! Siz müşteriye nasıl böyle hitabedersiniz ya?
-Afedersiniz Çiğdem hanım, pardon ben size son durumu arzedeyim de..
-Gerek yok hanfendi, ben anladım. En kısa zamanda kapatacağım tamamını. Hadi iyi günleer!
-İyi günler efendim!
- Ooof, of! Yahu gerçekten Cibuti'ye mi gitsem naapsam ya? Şu bizim bölümde de bi tane borç isteyecek adam yok.
Akşam amcamın oğlunu bi aramalı, varsa yollasın bari..

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..