Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Yöresel Yemekler
 

CİĞERCİ APO

CİĞERCİ APO
 

Ciğerci Apo'dan bir menü


CİĞERCİ APO


Mersin’e geldim. Nerede ne yesem diyorsanız herkesin size önerebileceği tek adres vardır. Ciğerci Apo.


1967 yılından beri hizmet vermekte olan yemek salonu, kendine has kimliğiyle tüm lezzet severlerin ağız tadına hitap eden ……..sunmakta.


Benim yıllardır favorim Ciğer!


Yok böyle bir lezzet!


Servis çok hızlı. Hani benim yemek için 15 dakikam var deseniz bile, masaya oturduğunuz anda sofra hazır yemeye başlayabilirsiniz. Servis içine dâhil harika mezelerden 1–2 çatal almadan bir bakmışsınız dumanı üzerinde ciğeriniz masanızda.


Bu yörede suya para alınmaz! Özel sürahisinde sofraya konuverir siz su istemeden. Bol köpüklü ayranı özel bardağında gelir.


Yemeklerin lezzetli olduğu kadar sunumu da çok güzeldir. Fotoğraflara bakmanız yeterli.


Siparişiniz ne olursa olsun sofraya mutlaka közlenmiş soğan salatanız, nane-maydanoz-limon tabağınız, ezme domates salatanız ve sumaklı soğan salatanız masanıza gelir.


Bunca şey yedim içtim, bu işin faturası ne derseniz; mezeler, 1 bardak ayran, 10 şiş ciğer ve dilimlenip paketlenmiş lavaşınız için 10 TL.


Ben sofradan kalkarken kalan lavaşımı da yanıma aldım. Ertesi gün kahvaltı da afiyetle yedim.


Yolunuz Mersin’e düşerse ve karnınız acıktıysa Ciğerci Apo’yu tek geçerimJ


İşte adres ve telefonları: 0 324 328 68 73

Web sitesi : www.cigerciapo.com.tr

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..