Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '16

     
    Kategori
    Üniversitelinin Sesi
     

    Ciğerim söküldü!!

    Eğitim şart mı? Bir düşünelim hmmm......

    Kendimi bildim bileli iğrenç bir eğitim sisteminin içindeyim, yeter artık dediğim çok noktanın içindeyim.. Sınavlar zırtlar vırtlar gençliğimi geri verseler bu kez ilk ev kızlığını seçerdim düşüncesine de soktunuz ya beni bu genç yaşımda helal olsun eğitim sistemi!

    Nereden başlasam,  nereden çıksam bu eğitim derdinden bilemiyorum..

    Bıktıııııım!! Robot muyum ben onlar nasıl ders konuları? Sen önce benim yeteneğimi ölç tart sonra beni eğit...

     

    Saygılarımla M

     
    Toplam blog
    : 1
    : 272
    Kayıt tarihi
    : 10.03.16
     
     

    Bahçeşehir Üniversitesi Halkla İlişkiler öğrencisiyim. Freelance makeup artistlik yapıyorum. Yeni..