Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ciğerlerimiz yanıyor

Ciğerlerimiz yanıyor
 

Yaz geldi ve gene başladı haince saldırılar. Önce Bodrum’dan oğlumdan aldım haberi.

Panik içinde telefon açtı, ”Anne, evin yukarısında dumanlar var, hem de çok” diye. ”Eh” dedim, ”pes yani, bir bu eksikti, ev de yansın da tamam olsun”.

Sonra duyduk ki hayvanın biri geçerken yakıvermiş güzelim ormanları. Rüzgarın da etkisi ile büyümüş te büyümüş, ve sonuçta 1000 hektar alan kül oldu.

İnanın içim yandı televizyonda izlerken, her yanan ağaçla birlikte ben de yandım. Hiç bir şeyden habersiz masum hayvanlar da öldü.

Arkasından bugün haber yağdı, İzmir de yangın, Antalya da yangın…

Nedense hep turistik sezonda başlar bu yangınlar. Ne hikmetse…

Ben bunları yapan hayvanlara bir çift laf etsem diyorum buradan, ama kardeşim benim de dilimin kemiği yok ki. Bir coşacağım ana’dan girip nerden çıkarım bilemem. Anladınız siz onu…

Ciğerlerimiz yanıyor, ciğerlerimiz…Çok arayacağız o ormanları, hem de çok uzak zamanda değil, pek yakında…

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..