Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Trafik
 

Çiğli- 3

Bir önceki yazımda olabileceklere deyinmiştim.

Ben medyum veya çok ileri görüşlü biri deyilim ancak görülen köy ede kılavuz istemiyorlar, otoyolun açılmasının üstünden 20gün geçmeden 3 ölü….

Bana birisi otoyolu tarif edebilirimi?

Otoyol güzergahında yaya geçidi, trafik lambası olurmu? olursa bu yola oto yol demenin anlamı olurmu?..

Evet 20 günde üç ölüm inşallah devam etmez. Ancak ben şüpheliyim. İzmir çevre yolu Çiğli viyadük kavşağına 200 m mesafeye öğrenciler için yaya geçidi, santral semtine yaya geçidi ve balatçık semtine öğrenciler için yaya geçidi.

Lütfen arkadaşlar kamerası olan kimse yokmu şu yolun trajik komik halini görüntüleyecek...

Vasıtalar arasında dans edenler, demir parmaklıklar üstünden atlayanlara ecel ile şakalaşanlar neler yok ki. İlk öğretimdeki çocugünü karşıya geçirmeye uğraşanlar.

Peri bu ölenlerin sorumlulugu kimde?

Ukalalık yapmak istemem ancak birilerinin dur demesi gerekiyor galiba .

Bu yolun acilen en az 5 üst geçide ihtiyacı var

Saygılarımla

ERBABI

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..