Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Çığlık ( Geceyarısı saçmalamaları)

Çığlık ( Geceyarısı saçmalamaları)
 

Ben…

Zihnime dökülen kelimeleri toparlama çalışırken, karmakarışık olmuş ruhumun parçalarını ararken ve ne yapacağını bilmez haldeyken çıkageliyorsun… Çığlık çığlığa isyanlardayım… Dilim sussa, ruhum ses veriyor… Gözlerim sussa, kelimelerin eğri büğrü yazıyor içine kazınanları…

Yerine oturmayan parçalar var ve ben bu parçaları tek tek buluyorum… Hızla gelişen ve ruhumun boşluğunda salınan sorular beni rahatsız ediyor… Bitmemiş bir puzzle gibi hayatımız… Sorular… Cevaplar… Saklananlar… Dile gelenler… Ve kaybolan parçalar…

Sen…

Hayata farklı bir açıdan baktığını sanıyorsun… Susmayı erdem, sakinliği büyüklük sayıyorsun… “İçinde bulunduğun durumu anlamaya çalışıyorum” diyorsun sürekli… Aslında anladığın bir şey yok. Yaptığın davranışın kendince bir açıklaması olduğunu biliyorsun. Ama bunu bir tek kendin biliyor, açıklama gereği duymuyorsun… Kendi gerçeğinin, söylediğin kelimelerin, seçtiğin yolun; “değerlisin” dediklerini ezmekten başka bir şey olduğunu görmezden geliyorsun… Kendini dünyanın merkezi ilan edip, ruhunu rahatlatacak değerlere kanıyorsun…

Hayat…

Hiç durmadan devam ediyor… Puzzle eksik parçalarıyla duruyor önümde… Kayıp parçalar zamanla beraber çoğalıyor… Sorular sıra sıra diziliyor… Cevapsız kalıyor ruhumun isyanları… Zihnime bırakılan her soruyu biriktiriyorum. Cevaplananlara ufak çizikler atıyorum. Kayda değer bir iz bırakıyor cevapsız kalanlar…

Tepki…

Çığlık çığlığa kusuyorum içimdekileri… Sakince bakıyorsun yüzüme… Ben konuşuyorum, sen susuyorsun… Sonunda dayanamayıp bir çift laf ediyorsun… İçimdeki domino taşlarına değiyor kelimelerin… Bir çırpıda yıkılıyor taşlar…

Sonuç…

Derin bir hançer yarası sızlar içimde senden yana… Sapladığın zamankinden daha çok acıyor… Ve geri dönüşü olmayan bir karar alıyor ruhum… Altında senin imzan, senin tepkisizliğin ve senin bencilliğinin izleri duruyor… Yeni bir masal başlıyor.


23.09.2007/ 04:20

Fotoğraf : http://tryn1.deviantart.com/art/the-look-39990698

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..