Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Çığlık mı atsam?

Çığlık mı atsam?
 

Ne diyebilirim korku filmine bayıldığımı itiraf etmeliyim öncelikle, ama herkes benim gibi düşünmez tabiki, değil mi?

Korku filmlerini genellikle iyi vakit geçirmek için seçerimm içinizden saçmalık mı dediniz yoksa bilmiyorum ama korku filmi izlerken kendimi çok keyifli hissediyorum şimdi de cani olduğumu düşündünüz hayır bunun nedeni kurtlarımı dökmem nasıl mı? Çığlık atarak korku filmleri izlerken tabii tek başımayken korkmasam bile korkunç bir anda çığlık atarım ve film bittiğinde bendeki etkiye şaşırırım tamamen çok rahatlamış ve uyuşmuş hissederim sanki bütün dertlerimi atmışım gibi?

Ama şunu anladım ki beni rahatlatan korku filmi değilmiş:D Çığlık atmammış evet şuan korku filmlerini çığlık atarak izlemiyorum çünlü bunun hem komşuları hem ailemi rahatsız edeceğinin farkındayım ve şunu da biliyorum korku filmi izlerken çığlık atmama gerek yok çünkü izlemeden de çığlık atıp relax olabilirim size de böyle olur mu bilmem bazen sinirlendirdiğimde boş bir arazide sesim yankılanıncaya kadar bağırıp çığlık atmak isterim eminim şuan delirdiğimi düşünüyosunuz?

Şahsen bu yazıyı neden yazdığımı sorarsanız onu da bilmiyorum ama şunu biliyorum beni haklı bulmayan çok kişi çıkıcak ama ben onlara hak veriyorum herkesin yapısı farklıdır çünkü... sevgiler

 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........