Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '07

 
Kategori
Güncel
 

Çıkar bi bakacam, valla merak ettim.

Çıkar bi bakacam, valla merak ettim.
 

“İtalya’da patlak veren fotoğraf skandalı, hükümeti sarsıyor. Başbakan Romano Prodi’nin sağ kolu ve hükümet sözcüsü Silvio Sircana’yı bir travesti ile pazarlık yaparken görüntülenmesi koalisyon hükümetini düşürebilir.”

Reuters’in dünyaya geçtiği haberi gülerek okudum..

Aynı olay ülkemizde olsaydı.

Politikacılarımızdan biri; Arabasının içinde travesti ile pazarlık yaparken görüntülenseydi, arkasından da medya ve kamuoyu baskısından bunalıp bir basın toplantısı yapmak zorunda kalsaydı…

Olayı nasıl anlatırdı..?

- Bakın basın mensubu arkadaşlarım, siz yine gördüğünüzü yanlış yorumlamışsınız.. Olay sandığınız gibi değil.. Son defa anlatıyorum. Bu işten sıkıldım bunaldım.. Bundan sonra konu ile ilgili kesinlikle açıklama yapmayacağım…

Eve giderken sürekli aynı güzergahı kullanırım.. Geçen akşam tam bu travesti vatandaşlarımızın müşteri beklediği bölgede.. Trafik sıkıştı. Orada gözüme bir vatandaşımız ilişti.. Vatandaşı ben bir yerden tanıyorum ama nerden düşün düşün bulamadım. Bu arada yol açıldı. Eve gittim.

Hepinizin bildiği gibi ben şimdiye kadar kafama takılan bütün soruların cevabını buldum.. Gece yatağa yattım, sağa dön uyuyamıyorum, sola dön uyuyamıyorum, sürekli travesti vatandaşımızı nerden tanıdığımı düşünüyorum.. Allah sizi inandırsın sabahı zor ettim.

Aynı yere gündüz gittim.

Yok.

Meğer onların mesaisi gece başlıyormuş.. Bu konularla ilgili olmadığım için benim haberim yok tabii!

Gün boyu vatandaşın kaşı gözü gözümün önüne geliyor..

Akşam olunca tekrar aynı bölgeye gittim.. Vatandaşı buldum.. Bu sefer farklı entari giymiş. Arabanın camını açtım seslendim..

Hemşerim! Şııışt.. “Ben mi” diyen.sana sesleniyom..

- Buyur benim göbekli yakışıklım..

-Sen beni tanıyor musun?

-Seni kim tanımaz göbek kası, politikacı değil misin sen?

-Heee!

- Sen dönme vatandaş mısın?

-Seni uyanık seni, vallahi gözünden hiçbir şey kaçmıyor?

-Ya, bak ben seni bir yerden tanıyorum ama nerden tanıdığımı bulamadım..

- Sen ne zaman döndün?

-Askerden sonra aldırdım fazlalıkları.

-Fazlalık derken ... kast ediyorsun.. Şimdi onlar yerinde durmuyor mu?

- Hayııııır.

-Çıkar bi bakacam, valla merak ettim.

-Bedavaya göstermem göbek kası…

-Neyse konumuza dönelim biz.. Askerliği nerde yaptın?

- Bodrumda turistik komandoydum!

-Ulan ben de oradaydım..

- Dur dur senin adın …… miydi

-Evet…

-Vaaaay onbaşım…

Dedim arabadan indim… Öpüştük kucaklaştık

Siz fotoğraf çekmişsiniz.. Yakışıyor mu?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..