Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Çıkıp gideyim

Çıkıp gideyim
 

Telefon rehberinden, çıkar adımı,
Resimlerimi yırt at, sil mesajımı,
Sensiz atayım artık, her bir adımı,
Senin yalan dünyandan, çıkıp gideyim...

Hayatıma sen girdin, değişti dünyam,
Kâbusa döndü benim, toz pembe rüyam,
Umutlarım kayboldu, şimdi tek hülyam,
Senin yalan dünyandan, çıkıp gideyim...

Mahkeme kur istersen, kurşunla beni,
Yanar dağlara gönder, kavur bu teni,
En iyi dost olsan da, istemem seni,
Senin yalan dünyandan, çıkıp gideyim...

Mektuplar yazma artık, istemiyorum,
Bu kadar çileyi ben, çekemiyorum,
Öyle gerçekler var ki, diyemiyorum,
Senin yalan dünyandan, çıkıp gideyim...

Osman İnci

 
Toplam blog
: 11
: 110
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

1964 Yılında Gaziantep’in Oğuzeli ilçesine bağlı Yakacık köyünde dünyaya geldi.   1979 yı..