Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Çıkış yok

Çıkış yok
 

hasret


Sen, hasreti çekenden sor

Devirirken içki şişelerini

Duman olup odama dolan

Kadeh kadeh içilendin

Hasretlik ölümden bile zor


Tünemişken bir ulu çınarın gölgesine

Sevmek değildi beni yoran

Düşünmek hiç değildi

Beklemekti ışığımı söndüren

Dert üstüne dert koyan


Yüzümdeki derin çizgiler senden kalan hatıra

Kalbimdeki çarpıntı

İlk görüşümden beri var

Tebessüm dolu yüzün bendeki son miras

Yokluğun ve sessizliğin bana en büyük yas


Her çalan kapı zilinde seni aradım

Her yağan yağmurda

Buğulanırken pencere, kararırken gökyüzü

Seni görmek hayaliyle

Yüzümü cama yapıştırırdım


Başbaşa içlenirken yine dertlerimle

Duvarlar şahidimdir

Gösterişsiz evimde yoksul soframsın

O kadar sade, o kadar içten, o kadar paylaşımcı

Ben sevmişsem, sevmişimdir.

 
Toplam blog
: 15
: 623
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. KOU Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümü mezunuyum. Bankacılık ve finans..