Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Çıkmam karşına

Çıkmam karşına
 

ÇIKMAM KARŞINA


Dünya ters düz olsa 
Daha da çıkmam karşına.
Leyla ayaklarıma kapansa.
Giderim burdan bakmam ardıma
 
Benim aşkım ne ki vereyim.
Gözümdeki bakışı vermem sana
İstesen Ferhad gibi severdim.
İstemem gayri gelme mezarıma
 
Dilimde duaydın artık düştün.
Gözümün nuruydun bil ki söndün.
Ömrümün yazıydın kışa döndün.
Adımı bile anma, çıkmam karşına.
 
Yokluğunla müebbete mahkum ettin.
Olsa suçum, haksızım derdim.
Ben sana söyle kötü ne dedim.
Keserim dilimi, susarım, çıkmam karşına.
 
Merak etme beni sevmiş Allah bir,
Kalbimi bilendir, bulamazsın kir.
Gençler sevdikçe bu gönül sevinir.
Sustum ben sana,.çıkmam karşına.
 
Bak gör gerçeği, yok sana meğil.
Sitememim seven insana değil.
Sen boşver, istersen öldü bil.
Duamı gömdüm ben, çıkmam karşına
 
Yalnız ölecek adamım ben elbet,
Hayalim Vedüd sıfatıyla sevmek.
Kalmadı tahammül, diyemem sabret
Ömrümü aldım ben, çıkmam karşına.
 
Baki der ki geldim, gidiyorum işte.
Avuçlarında kalbim bin bir parça.
Ben haddimi bilirim girmem gönlüne.
Gönlümü ezdim ben, çıkmam karşına.
 
Baki EVKARALI
21.KASIM.2015
Saat 19:58
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..