Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Çıldıran Serçe'nin ilk sözleri

Çıldıran Serçe'nin ilk sözleri
 

Tezer Özlü


Ezer Özlü 'ye

 

Bir şey söyle

Bitsin

Her şeyi bitirsin

Daha çok başındayız hayatın

Bitsin

Acı çekmeden

 

Ağırdı

Omuzlarıma yıkılacaktı

Sessizdi

Sokuldum

Ağlıyordu

Elinden

Okuduğu kitap düştü

Düştü kitap elinden

Sokuldum

Yapacak bir şey yoktu

Sarıldım

 

Oysa hep ona bakacaktım

Kımıldamadı

Utandı

Gözlerime bakamadı

Geceydi

Soluktu ışık

Öylece

Oturmaktaydı

 

Bütün içimi döktüm

Küstü

Birden güçlendi

Silkindi

O hep böyle güçlü olurdu

Böyle anlarda

 

Camdan baksam

Boşluktu

Aynı gözleri gibi

Bir kedi cama sıçradı

Aklımdan yüzler

Aklımdan günler

Aklımdan her şey geçti

O kediye baktı

Eğildi aldı 

Bağrına bastı

Yalnızdım

Kedi kadar olamazdım

İnce ve beyaz gövdesi

Örtüyordu kediyi

Sıcak ve huzurlu

Kedi gırlıyordu.

 

Mehmet Özgür Ersan

 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..