Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Çıldırçıplak

Çıldırçıplak
 

benim hiç kalbim olmadı..


Daha şimdiden içim boşalmış gibi anne..
Kollarımı nereye sarsam dolmuyor
Kalbime elektrik verdim pırpır
Adımlarım boşluğa düşüyor
..
Gördüğüm tüm resimlerdeki yüzler capcanlı
Sesleri gülse de ağlasa da dipdiri
Gazetelerin üçüncü sayfaları bile..
Benimse tüm resimlerim rötuşlu
Hep flu geçmişim
Geleceğim tozutuyor pembeler içinde
Köpeğimi hiç bir otel almıyor
Sahi onu da ben görmüyorum anne
..
Var olanı kaybetmenin acısyla
Hiç varolmayanın yasının acısı
Yalan mı söylüyorum anne
Peki anlık mutlulukların sanrısı..
Kalbim acıyo desem çok mu ayıp etmiş olurum
Rötuşlu mükemmel hayatım üstüne
Ama neden çıplak kalamıyorum anne!
..
Suya değince bedenim
Neden flaşı patlatıyorsun
Daha şimdiden ruhum..
Ruhumu tut anne!
..
http://www.youtube.com/watch?v=I5R0qlT1DBA
 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..