Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '11

 
Kategori
İstanbul
 

Çilek ağacı

Çilek ağacı
 

ne yolumu, ne yüzümü, ne kederimi, ne zenginliğimi bilirsin hayat..hep sandın..


Kaçtım, kurtuldum mu? Nedir bu huzurlu nefes..Üç güncük, beş güncük! Hep mayınlı topraklarda mı bulacağım kendimi ki, İstanbul'un dikenli tenlerine yapışmış diyaframımı çalıştırıyorum. "Heh hee..yakalayamazsınız beni" diye nanik yaparken mayınlara..

Akıllı misali korkarken, deli gibi atlıyorum çilek dalından

Çileğin ağacını bilir misin?

Öylesine yüksekten çakılıyorum ki

Canımın acısından yanıp tutuşacağımı bile bile

Yerin dibinde, nefessiz kalıp

Üç güncük- beş güncük hortumdan nefeslerle

Bölüyorum kaçışlarımı..

Yüreğimle, beynimle, ellerim, gözlerim, dilim, ayağımdaki ojelerle öyle çok konuşuyorum ki! "Nereden bu eşelenmiş uçurumlar, aklım ne istiyorsun, yüreğim ne bekliyorsun yardan" diye..

...

Yorgun gitmek istemiyorum Hayat..

Gittiğim yerde dinlenmeyeceğim diye, yorulmak istemiyorum!

Çilek dallarını çok sevdiğim için Sevmiyorum.. 

http://www.youtube.com/watch?v=SdC8IAwEkZc 

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..