Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Çilekli pastam

Çilekli pastam
 

Çilek sevmeyen var mıdır acaba? Ya yaş pasta? Bir de o çilekle buluşunca oo tadına doyum olmaz. Böyle sevdim ben seni işte bir pasta diliminden dünyalar kadar mutlu olacak kadar. Senin bir sevgi dolu bakışınla havalara uçacak kadar. Sarıldığım zaman dünyayı durduracak kadar. Sarıldığında, kalbimin atışı hızına imkanı yok yetişemem dediğimde munzurca gülecek kadar. En içten gülüşlerimin içine seni alacak kadar.

Sen benim en büyük keyfimsin bu hayatta. Çay gibi, kahve gibi, film gibi.. Aklına keyif olarak ne getirirsen hepsinin adını sen koydum ben. Eğer her sabaha senin özlemin gözümü açtırıyorsa ya da her gece sen uyuduğun zaman, yapacak birçok şey olduğu halde sensiz hiçbir keyif, keyif vermediği için senin uykun benim gözümü kapatıyorsa bu iş bitmiştir. Bu aşk olayı senle çözülmüştür. Bunun sana delice tutkun olmamdan başka hiçbir anlamı yoktur. Çilek gibi kırmızı, kırmızı kadar yandığım, yandığım kadar susadığım, susadığım kadar doyamadığım adam.

Yağmur yağdığında senle ıslanacağımız ya da senle uyuyacağımız günleri iple çekecek kadar. Mutlulukları karıştıracak, karışımın tek tarifi biz olacak kadar.

Her hücrem seni istiyor. İliklerime kadar senle dolmak istiyorum. Tüm hayal ettiğim ne varsa başrolü sen çek istiyorum.

Mutfağa girelim müziğimiz çalsın arkadan, beraber pasta yapalım istiyorum. Sen kremasını karıştır ben çileklerini doğrayım yarısını sana yedireyim, birazını ben yiyeyim kalanını pastaya koyarız. Senle tatlı şeyler yaratalım hep. Hepsinde bizim emeğimiz olsun. Keyfimiz hep çilek tadında olsun. Çilekle pasta gibi yakışalım birbirimize. Kaynaşalım tek olalım. Aşk ortağım oldun, keyfim ol bir de. Gel bu hayatın tadını birlikte yaratalım.

Baktık baş edemiyoruz bu hayatla amaaaan diyip, tokuşturalım. Balkonumuzda hafif esintilerle şarkılarla, mezelerimizle pastalarımızla, gülüşlerimizi karıştıralım.

Sonrası mı,

ben dizlerinde uyurum.

 

 

 

 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..