Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '10

 
Kategori
Öykü
 

Çılgın aşık

Çılgın aşık
 

Burada gerçek itiraflar güzel hikayelere dönüşür


İsminin Aslı olduğunu boynundaki kolyeden öğrendim. İlk gördüğümde beni Bodrum’daki evlerinin kapısında karşılamıştı. Arkadaşım Mert’in kuzeniydi.

O yaz Mert ve birkaç arkadaşımızla birlikte yalnız başımıza tatil yapacaktık. Hayallerimde deniz, sabaha kadar süren sohbetler ve gençliğin verdiği heyecanla henüz tanışmadığım kızlar vardı. Aslı kapıyı açtığında sessizce hayallerimdeki tahta oturdu ve bir daha hiç inmedi.

Altın sarısı saçları rüzgarda dans ederken, deniz mavisi gözlerinde boğulabilirdi insan. Her zaman içten bir gülümsemesi ve tüm güzelliğine rağmen alçakgönüllü davranışları vardı. Her işin ucundan tutmak ister, herkesi dinleyip anlamaya çalışırdı. Yardımsever ve çalışkandı ayrıca. Etrafındaki arkadaşlarının aksine dostluğunu herkesle paylaşmak ister, kimseyi kırmamaya çalışırdı. Henüz 19 yaşındaydı ama 19 hayat yaşamış kadar olgundu.

Ankara’ya döndüğümde görüşmeye devam ettik. Samimi yaklaşımı, kalpten sözleri ile elime sırça bir bardaktan dostluk vermiş, bir ucundan da o tutuyordu. Hayatımın geri kalanını onunla geçirmek istediğimi söyleyemediğim 7 yıl boyunca o bardağı düşürmemek için elimden geleni yaptım. Hayat bana sorunlar getirdiğinde onun sıcaklığını hissetmek beni olduğumdan daha güçlü yaptı. Mutluluklarımda ise o muhteşem tebessümüyle karşımdaydı ve ruhuma huzur verdi.

O Bilkent’te ben de Hacettepe’de öğrenciliğimizi tamamladık. İlk CV mi o hazırladı, ilk iş görüşmemde beni dışarıda bekledi. İş hayatına girdiğimde de gördüm ki hiç kimse Aslı gibi değildi. Yaşadığım tüm güzelliklerde bir payı vardı.

İş sebebiyle uzak ülkelere giderken uçak havalanırdı ve içimden bir parça kopardı. Onu tekrar görememe düşüncesi beni korkuturdu. Onun aldığı hediyeleri hep yanımda taşırdım. Tanıdığım her yeni güzel şeyde ondan bir parça bulurdum. Uzak denizler gördüm ama Aslı’nın gözleri kadar mavi değildiler. Başak tarlalarının üzerinden uçtum ama Aslı’nın saçları gibi dans edemiyorlardı. Çok mutlu insanlarla karşılaştım ama tebessümleri Aslı gibi büyülemiyordu.

Şu anda başarılı bir iş adamı olduysam en çok Aslı’nın varlığı beni başarılı kılmıştır. Bugün Aslı’yla evliliğimizin 10. yıldönümü ve çok tatlı 2 çocuğumuz var. Bu sıkıcı iş toplantıları ne zaman uzasa aklıma onunla tanıştığım andan sonraki hayatım geliyor. Henüz bu kadar güzel bir aşk filmi çevrilmedi.

Toplantının sonuna doğru bize malzeme sağlayan firma bazı belgeler gösteriyor. Belgeleri gördüğüme dair imzamı rica ediyorlar. Firmanın yönetici asistanı belgeleri uzatıyor ve belgelerin birinde “Aslı Gibidir” şeklinde bir işaret var. İmzamı atıyorum. Ama altına “Kimse Aslı Gibi Olamaz” yazmaktan kendimi alamıyorum. Sanırım onca yaşanandan sonra bu kadar şımarık olmayı hak ediyorum.

 
Toplam blog
: 38
: 363
Kayıt tarihi
: 06.06.10
 
 

Yaşam Koçuyum. Aynı zamanda Satış/Pazarlama konularında danışmanlık yapıyorum. ..