Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Çılgın Günler Türkiye...

Çılgın Günler Türkiye...
 

Sevgili Kemal Kara’nın yani Solohan’ın kitabı çıktı… Menajeri olarak bundan biraz bahsetmek istiyorum. ( adam baştan şanssız benim gibi bir menajeri var :)))…) Gerçi menajeri olduğumdan kendinin de haberi yok ama bunu okuyunca nasıl olsa o da duyacak.

Benden habersiz bir şey yapmazdı önceleri. Eymir’de tanıştığımız günden bu yana uyuyup-uyanacağı saatleri, yemek yeyip, çay içeceği saatleri, ev sahiplerinden nasıl kaçacağı gibi birçok şeyi bana sorar. Ehhh kılavuzu karga olanın diye başlayan bir atasözümüz vardı değil mi? :)))))))))) Konuyla ilgisi var mı? Bilmiyorum :)))))

Eymir’de gelip yanıma “ Seda, Celal Çelik hapşırdı. İznin olursa “çok yaşa” diyeceğim” dediği andan itibaren kontrol altına almış bulunuyorum. Aaaa söylemeden geçemeyeceğim; Celal Çelik’te böyle bir dileği ben olmasam alamazdı. :)))) Sonrasını ne siz sorun ne ben söyleyeyim :))) Seda, Fulya ile konuşabilir miyim? Seda, bir bardak çay içebilir miyim? Sakıncası yoksa konuşabilir miyim? İzin verirsen diğer masaya geçebilir miyim? Diye başlayıp bir türlü sonu gelmeyen izin isteklerinin sonunda Eymir toplantısı bitti de kurtuldum dedim :)))) Ama bu düşüncenin ne kadar aptalca olduğuna bir gün telefonum çaldığında anladım. “Seda, şu an ev sahibimden kaçıyorum. Bir çözüm üretmelisin” diyene kadar :)))) Bu bir süre böyle devam etti…

İşler yoğun olduğu için Kemal’i ihmal ettik tabii… Bu nasıl bir özgürlük isteğiymiş ki böyle; en ufak boşlukta hemen kendine kitap çıkarmış. Oysa benden izin alması gerekiyordu… Neyse bu kitabın güzel olmasından dolayı bu hatasını affettim :)))) Ama bu diğer hataları göz ardı edeceğim anlamına gelmiyor. Ayağını denk alıp, hizaya gelecek bundan sonra :))))

İşin espri kısmını geçip asıl söylemek istediklerime geleyim :))) İçimizden birinin böyle güzel bir kitap çıkarmasının; hepimizin destek vermesi gereken bir konu olduğunu düşünüyorum. Az çok biliyoruz ki; bu tür teşebbüsler ancak destekle ayakta durup, ilerleyebilir…

İdefix ve kitapyurdu gibi internetin en önde gelen kitap satış listelerinde yerini almış olan kitabın bizim desteğimizle orada daha fazla süre kalıp, daha çok insana ulaşmasını sağlayabiliriz… MB büyük ve güzel bir aile… Ve içimizden çıkıp, güzel bir kitap çıkartan Solahan’a destek vermeliyiz… Aile olmak bunu gerektirir çünkü…

Sevgili Kemal, dilerim (eminim) kitabın çok iyi satış rakamlarını yakalar. Emeğin ve uğraşın için teşekkür ediyoruz.

Çılgın Günler Türkiye….

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..