Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Kitap
 

Çılgın günler Türkiye

Çılgın günler Türkiye
 

O biiir Clark Gable… O biirrr Richard Gere… O bir Antonia Banderas… O birrr bilim adamı… O bir gelecekten haber verici… O bir ev sahibizede… O bir yazar… O bir mizahçı… O içimizden biri… O Kemal Kara… Namı diyar SOLOHAN…

Yoksa siz hala ÇILGIN GÜNLER TÜRKİYE’yi okumadınız mı?

Ay inanmıyorum… Ay inanmıyorum… İnanamıyorummmmm… Büyük kayıp arkadaşlar…

Eğer siz de zamanda yolculuk yapmak istiyorsanız…

Durmadan aşk masalı anlatan Alpaslan ile tanışmak için çırpınıyorsanız…

En iyi ev sahibini görmek hani şöyle yakından, sonra efendim Kiracı Seçme ve Yerleştirme Sınavındaki soruları bizzat ele geçirmek isteyenler… Çoktan seçmeli soruların cevabını araklamak isteyen sizler…

Sizin hiç Freddy’iniz oldu mu… Ya Boncuk adında bir köpeğiniz… Bunlar olmuş olabilir amam köpek taklidini bu kadar ustaca yapan bir Tacettininniz hayatta olmamıştır dostlar ama temin ederim sayfaları çevirdikçe sizin de artık bir Tacettininiz olacak hem de en iyisinden.Yav benim bir kedim bile yok… Anlıyor musunuz?

Yeni bir starımız var efem… Son şaheseri “Yapıştım Sana” Yoksa daha dinlemediniz mi… Olacak şey değil… Ama üzülmeyin hemen siz de Magi’nin “Donum Sen de Kalsın"ını dinlersiniz 2025 de.

Dayak nasıl yenir diye soranlara önemli bir şey fısıldayacağım. Bir adet Mahmut alınır. Halka açık bir yere gidilir. Sipariş etmenize gerek yok, öyle garson falan çağırmayın. Ha anladım ben sizi… Dayak yiyeceksiniz. Sipariş vereceksiniz. Yok anam babam yok. Menüde yok dayak. O gelir sizi bulur nasıl olsa…

Yanında da … Yani dayağın yanında da bir porsiyon intikam alabilirsiniz mesela. Ne de olsa intikam soğuk yenen bir yemektir. Ama bu intikamı felekten çalmalısınız. En lezzetlisidir. Nereden mi biliyorum? Çünkü ben kitabı okudum.

Tatlı olarak da bir adet İncir Ziya öneriyorum sizlere… Lakin Alpaslansız olmalı! Eee deneyim konuşuyor dostlar…

Hala geleceğe gidemeniz mi satırlarda… O zaman bir adet maymun ve bir adet Einstein Enver verelim sizlere.Yanında da promosyon olarak Alpaslanı...

Ya Solohan bu Alpaslanı veriyorum, veriyorum kimseler almıyor. Yoksa diyorum mahkemeye mi versek? Boynunu büküp de mahkemeler de almaz ki deyişini duyuyor gibiyim. Gibiyim… Gibiyim… Gibi gibiyim…

Yağmur yağar, çiçek açar oy aman. Dolu gelir, evlilik zorlar oy aman… Kaç Solohan kaç…

Biz yine de çözelim şu izafiyet midir, zafiyet mi …

Abuzettin, sen ne ettin… Ölmeden öldürdün beni… Diri diri gömdün beni… Yapamadın değil mi bensiz. Koyun bulamadın, beni kopyaladın insafsız… Durduk yere ikizimi doğurttun. Ya kardeşim annem benden bıkmıştı. Şimdi ana yüreği nasıl dayanacak ikimize birden… Ah anacımmm ah…

2025 Türkiye’sindeyiz… Bir başbakanımız var ki evlere şenlik… Magi… Neden olmasın? Bu gözler neler gördü, neler duydu? Magi…İyi olur be… Matrak olur… Çılgın günler yaşarız biz de… Yani henüz o günlere kadar çıldırmış olmazsakkkk..

Hadi dostlar canlanın biraz… Sesleri duyayım… Bir elin nesi, iki elin sesi di mi ama… Ses veriyorum… Aaa... Olmadı. Detone oldunuz. Karamsarlık yok. Olacak diyorsam olacak. Değirmende ağırtmadık biz bu saçları… Evet… Yeniden… Fa diyez ver. Ver ver…Ver be korkak alıştırma elini... Yoksa akrep mi var cebinde… Zor oldu ama aldım sonunda… Evet aldım… Başlıyoruz dostlar… Fa diyezden…. “ÇILLGGIN GÜNNLERRR TÜRKİİYEEE”

Sevgili Kemal KARA… Eline, yüreğine, gönlüne sağlık… Çalışmalarının devamını bekliyoruz… Gülmek için buradayız üstat…

Her gün bir adet hikaye okursanız ki bu Kemal Kara imzalıysa İYİ GELİR… Tabii OKURSANIZ … Heee Heee… Bilmem anlatabildim mi…

"RESİM:ALINTI"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..