Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Mizah
 

Çılgın projem!

Çılgın projelerim vardı!

Bir tanesi de “ Milli Damat Projesiydi!”

Yurtdışında kaldığım süreler içinde, planlamasını yaptığım fakat ne yazık ki uygulama şansı bulamadığım bir projeydi bu!

Irakta ikinci bir “Balcı Ailesi” oluşturmayı düşünüyordum! Bu belki de Büyük Ortadoğu Projesinin mihenk taşı olacaktı! Türk insanının Arap coğrafyasıyla yeniden barışmasına ivme kazandıracaktım!

Babam olmasaydı olurdu!

Ufku geniş değildi!

Nereye gitsem haberi oluyordu! Beni frenliyordu!

Yemende de aynısı oldu!

Projemi güncelleyerek uygulama safhasına geldim ki bir aksilik çıktı memlekete döndüm!

Libya da aynı!

Ta Çad sınırına yakın bir yerde, üstüne üstlük büyük bir potansiyel olmasına rağmen bu projem başarısızlığa uğradı!

Dikkat ettiniz mi bilmem ama benim proje üssü olarak seçtiğim bu ülkeler bugün dünya gündemini işgal ediyor!

Huzur yok buralarda! Kardeş kardeşi yiyor! Dış müdahalelere maruz kalıyorlar!

İyi niyetli projemi uygulayabilseydim bunlar olmayacaktı!

Proje adamıyım ama şansım yok işte!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..