Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
986
 

Cılkı çıktı!

Cılkı çıktı!
 

Nihal Çarıkçı


Referanduma sunulan Anayasa değişiklik paketinde öne çıkan maddelerin yanı sıra, yurt dışına çıkışların ancak hakim kararı ile sınırlanabileceğiydi kafamın takılı kaldığı…

Kısaca şöyle diyebiliriz, yurt dışına çıkışı sakıncalı olan kişiler özgürlüklerine kavuşmuşlardı resen uygulamaya konulan bu değişiklik ile…

Bu konuda epey yazmışlığım olduğundan tekrar etmemeyim, ancak birçok değişiklik seçim sonrasına ertelenirken bu değişikliğin resen uygulanması da ilginç gelmişti tabii ki!

Şimdi, salınıverilen Hizbullahçılar, efendime söyleyeyim, çete başları falan yurt dışına ellerini ve kollarını sallaya sallaya çıkarlar mı, yoksa salınırken yurt dışı yasağı şerhi konmuş mudur ve bu şerh değişen yasa ile uyumlu mudur?

Yani, yurt dışı yasağı konularak salındılarsa hakim kararı ile çıkışları engellenmiş kişiler statüsünde mi işleme tabi tutulacaklardır, yoksa ayrı bir hakim kararı mı gerekecektir?

Ya da pırrr diye uçabilecekler midir?

******

İnsanın canı acıyor; örgütlenip de bilerek, amaçlı bir şekilde yüzlerce cana kıymış kişilerin halaylar ile karşılanıp da, diğer yanda suçu dahi tespit edilmemiş kişilerin vatan hainliği statüsünde tutukluluklarının sürmesine!

Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne neden bizim ülkemizden çok fazla başvuru olduğunu düşünmeye bile gerek yok; lakin düşünmesi gereken merciler de düşünmüyor; bu işte pek fena!

******

Yumurta eylemlerinden yargılanacak Nihal Çarıkçı; 21 yaşında üniversite öğrencisi, Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü 3. sınıf öğrencisi…

Başmüzakereci Egemen Bağış’ın, “siyah renkli ceketimin sol kısmı kirlendi” şeklindeki şikâyeti üzerine hakkında dava açılan öğrencidir kendisi…

Polis tutanağı, yumurtanın Bağış’a değil, Avrupa Toplulukları Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Çağrı Erhan’ın ensesine isabet ettiğini ortaya koydu.

Prof. Dr. Çağrı Erhan şikayetçi olmazken, tutanaklarda Bağış’ın ceketine yumurta isabet etmemiş olduğunun vurgulanmasına rağmen savcının şikayeti baz alarak hakaret suçundan 2 yıl 4 aya kadar hapis istemiyle açtığı dava 10 Şubat da görülmeye başlanacak.

Fotoğraflar ve tutanaklar yumurtanın isabet etmediğini söylese de, etti diyenin yanında Nihalcik bakalım nasıl savunulacak?

******

Garip şeylere tanık oluyoruz; mesela vekiller de yanlış haritayı alkışlamışlar!

Ya haritalar bir şey ifade etmiyor, ya alkışlamak otomatiğe bağlanmış…

Ne diyelim…

……

Çok soğuk bir gün bizi bekliyor, dileyelim ki karınları tok, sobaları sıcak insanlar çoğunlukta olsun!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kaleminize sağlık...Sözkonusu olan bu adamlar, polise kendi istekleri ile değil çatışarak teslim oldular ya da alındılar. Ayrıca, öldürdükleri insanlar için pişman olduklarınıda söylemediler. Hatta "çıkınca yine yaparım" dediler. Sizinde belirttiğiniz gibi yurtdışına çıkarken mahkeme, hakim kararı beklemezler..pıırrr. Ne ilginçtir. Mehmetali Ağca'nın süresinde de bir hesap hatası yapılmıştı. Ama Nihal Çarık'cı bu işten zor sıyrılır. Bir kere fişlendi.Bu yumurta olayı sürekli önüne çıkarılacaktır.

Mertali 
 05.01.2011 23:50
Cevap :
Aynen öyle, maalesef... Sevgilerimle Mert...  13.01.2011 4:00
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1269
Toplam yorum
: 4372
Toplam mesaj
: 226
Ort. okunma sayısı
: 1336
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster