Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

CimBom'a başarılar!

CimBom'a başarılar!
 

Galatasaray'ın çabalarını gördükçe zevkten dört köşe oluyorum arkadaşlar! Dikkatinizi çekmemiştir sanırım!

Bunlar sırf Saraçoğlunda oynayabilmek için Avrupaya kafa tutuyorlar! Evet! Kalecisinden en ileri ucundaki futbolcusuna kadar hayalleri budur!

"Saraçoğlu' nda sahaya çıktım ya; ölürsem de gözüm açık gitmez Abi!"

Biz Fenerliler bunu anlayamıyoruz! Bir elimiz yağda bir elimiz balda!

Futbolun mabedi bizde!

Bir aslantepe diye stad yaptırıyorlar güya, işçilerin üç aylık paralarını vermemişler!

"Stad bitsin, ilk maçımızda biraz avans veririz arkadaşlar! İsterseniz kombinelerle hesabınızı keseriz!"

O işçilerin içinde bir tane bile Fenerli yoktur kalıbımı basarım! Hepsi aslandır hesapta!

Bu akşam ben de Galatasaraylıyım. Kazanmasını can-ı gönülden istiyorum. Maçı da kızımda seyredeceğim.

Saraçoğlunun hayaliyle iyi bir oyun seyredeceğimize inanıyorum.

Galatasaray karşısında Fenerbahçe olmadan ilk defa Saraçoğlu' nda sahaya çıkacak! İlk defa umutlu olacak!

Valla ben de Galatasaraylı olsam aynısını düşünürdüm!

Anlayabiliyorum onları!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..