Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Çimenler

Çimenler
 

Alexa Meade


Uzandım, mis gibi çimenlere,
Uzandım sere serpe!
Seni yanımda düşlediğimde
Anladım ki,
Artık vakit geç!
Vakit akşama beş var.
Düşlerim nedense
Karanlıkta yaşayamazlar
Oysa yaşayacak kadar tazeler.

Bunun üzerine
Yüklendim bazı gerçeklere..
Amacım onları
Çılgın bir hırsla zorlamak,
Yerinden oynatmaktı.
Şimdi elimde kalan
Şu çimen parçaları gibi
Yolmaktı.
Taptaze çimenler,
Yemyeşil ve doğasına bırakılmamış,
Yolunmuş, yamultulmuşlardı ellerimde.
Tanrı işini bilir dedim sessizce
Ben
kızgın bir hırs dalgası
Sen,
bana amade çimen parçası
Hiç
Gelmeyecek bu aşkın arkası.

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..