Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Cin Ali

Cin Ali
 

Hazır paylaşım kolaylığından hoşlanmam ama bana gecenin bir yarısı ulaşan ve o saatte sinir bozucu derecede güldüren bir fıkrayı paylaşmak istedim. :)

Bir gün Cin Ali, öğretmeninin yanına giderek dersten sonra kendisiyle görüşmek istediğini söyledi. Öğretmen kabul etti ve sordu:

-Sorun nedir Ali?
-Ben bu sınıfın düzeyine göre fazla zekiyim. Bir üst sınıfa geçmek istiyorum.
İstek konusunda bilgi verilen Müdür, Cin Ali'ye bunun için bir testten geçmeyi isteyip istemediğini sordu.

Cin Ali tereddütsüz kabul etti ve test başladı.
-Söyle bakalım Ali: 3x4
-Oniki
-Peki 6x6
-Otuzaltı Müdür bey
-Japonya’nın başkenti
-Tokyo

Ve test bir saat sürdü, Cin Ali hiç hata yapmadı. Test sonunda Ali'nin öğretmeni de soru sormak istedi. Ali ve Müdür bu isteği kabul ettiler. Öğretmen sorulara başladı:

-İneklerde dört tane, ben de iki tane olan nedir ?
-Bacaklar öğretmenim!
-Doğru! Peki; senin pantolonunun içinde olup, benim pantolonumun içinde olmayan nedir ?
Müdür bu soruya çok şaşırır...
- Cepler öğretmenim.
-Kadınların tüylerinin en kıvırcık olduğu yer neresidir.
Velet tereddütsüz yanıt verdi:
-Afrika’dır öğretmenim.
-Yumuşak olup, kadınların ellerinde sertleşen nedir?
Müdür gözleri faltaşı gibi açılmış tam konuşacakken Ali yanıtladı:
-Tırnak cilası.
-Peki... bekâr bir kadına göre evli kadında daha geniş olan nedir ?
Müdür kulaklarına inanamıyordu...
-Yatak öğretmenim.
-Vücudumun en nemli yeri neresidir ?
-Diliniz öğretmenim.

Nefes nefese kalan Müdür test'i bitirmeye karar verdi ve:
- Değil bir üst sınıfa, ben bunu doğrudan Üniversiteye göndereceğim. Çünkü ben bütün sorulara yanlış cevap verdim !!!

Fıkranın özü; insanların ahlaklarının yaşlandıkça bozulduğudur.

Gerçekten böyle midir? Tabii yoruma ve şartlara açık bir soru. İnsanoğlu yaşam boyu, her olay ve olgudan bir iz alır. Beyin; her kareden bir resim çeker ve hafızasında kaydeder. Hayat, yıllarca süregelmiş, bu deneyimlere göre yorumlanır. Algı yanılmasına örnek olan, 9 yunus resminde olduğu gibi; resmi gören çocuklar yunusları farkettikleri halde, büyükler; sarılan bir çift gördüklerini iddia ederler. Çocukların cinsel tecrübeleri olamayacağı gibi resmi de bu şekilde yorumlamaları beklenemez.

İnsan bitki misali, yetiştiği toprak ile yeşillenir. Cinsel obje ve baskılar ile büyüyen çocuklar da hayata, bacak arasından bakan yetişkinler olurlar.

Konunun özü ile ilgili düşünceleri merak etmiyor olabilirsiniz ama en azından gülmek serbest.

 
Toplam blog
: 296
: 6335
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Bankacılığın stres ve yoğunluğundan fırsat buldukça, okumaya ve düşüncelerimi burada paylaşmaya ç..