Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Cin(ayet)ler

Cin(ayet)ler
 

MASUMUM AMA...


Hep merak etmişimdir ölümün sonunu

Başlayan ve biten bir çizgideki hayatı

Zamanlı zamansız haykırışları, acıyı da

Bir parçam kabul etmişimdir kendimin

Her zamanki yaprak neden kımıldamaz

Yitip gidenler neden gelmez ki

Ya bize sevgisini verip de kaybolanlar

Onlar hiç mi aramaz özleyenleri

Aynada gördüm silüetimi dün gece

Karanlıkta beliren yüz benim değildi ki

Sessiz, zamansız... ve ben yoktum aslında

"Sen de kimsin..."dedim

-

Elimi uzattım, tuttu kolumdan

"Tanır mısın beni" dedi usulca.

"Çıkaramadım" dedim mırıldanarak

"İnsan tanımız mı kendini...."


-
Hep merak etmisimdir birini öldürmenin

Nasıl bir duygu olduğunu....

Annem "Oku geçer" derdi. Okudum.

Tanımıştım aslında...Belli etmedim

Ben masumdum.....DİYEMEDİM...

Masum muydum?

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..