Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Çınar ağacı

Hey çocuk!
N'olur çocukluğunu yaşa,
Elinde varken fırsat doya doya gül,oyna..
Kocaman dünya hayallerinin ucunda sakın unutma...
Sen olursun benim gibi ama,
Ben yetişemem asla sana..
Hey çocuk!
Sana özeniyorum anlasana,
Ne sıkar ki senin canını?
Topunun patlaması mı?
Sobelenmen mi?
Söylesene ne!
Canın ne ister peki?
İşte şurada git,
'Bana bunları ver' de bakkal amca,
Paran mı yok?
Boşversene yazdır hesaba.
Hey çocuk!
Kaldırsana başını,baksana bana.
Şşşş!Sakın ağlama bunları söylüyorum diye sana.
Ben ağlayamam bile senin gibi hıçkıra hıçkıra...
Sen sen ol sakın özenme bana.
Ben senin gibi saf degilim,
Ben senin gibi mutlu degilim,
Benim her sabahıma güneş doğmaz,
Bakma öyle bana...
Şimdi inanmazlar her lafına ama,
Güvenmeyecekler daha sonra da.
Sen sakın zamanın saniyelerinden çalma.
Elbet batacaksın bir gün yalana ama,
Bırakta bu günlerin gitmesin bari boşa,
Heyy çocuk!
Biliyor musun bu şiirim sana,
Ve ben imreniyorum her bir dakikana..

                          Miraç Yakınbaş

 
Toplam blog
: 3
: 271
Kayıt tarihi
: 25.07.12
 
 

İsmim Miraç. Aksaray Üniversitesi PDR bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Psikolojisi bozuk bir toplumd..