Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Çınar süt içmiyor yardım istiyorum

Çınar süt içmiyor yardım istiyorum
 

Çınar, süt içsin diye aylardır uğraşıyorum ama nafile içmiyor. Ne yazık ki içmiyor.

İlk bir yıl bebeklerin bağışıklık sistemi gelişmediğinden ve inek sütünün alerjik etkisi olduğundan dolayı inek sütü verilmemesi gerekiyor. Çınar yaşına gelene kadar hiç inek sütü vermedim. Yaşına girdikten sonra da vermek istediğimde hep geri çevirdi ve içmek istemedi.

Ilık süt ımmmmm çok lezzetli yok içmez.

Muzlu süt, çilekli süt, az şekerli süt, nesqukli süt yok içmiyor içmiyor.

Bardaktan iç yok içmez.

Biberondan iç yok içmez.

Mama iç oğlum. İçer hemde gayet büyük bir zevkle içer.

Çınar sadece ilk 3, 5 ay annesini emdi. İlk 6, 5 ay sadece anne sütü aldı. 8 aylık olana kadar da gece, gündüz süt sağdım. Sekizinci aydan sonra ise inek sütü alamıyacağı için mecburen mama verdik. Şimdi sadece sabaha karşı günde bir kere mama içiyor.

Dokturumuza Çınar'ın süt içmediğini söylediğimizde 'İnek süt çok da matah birşey değil. Farketmez mama da inek sütü de aşağı yukarı aynı şeyler' dedi.

Mama, bebeklere ilk 36 ay verilmektedir. Çınar şimdi 22 aylık peki ben 36'ıncı aya kadar süt içeremezsem ne yapacağım bilmiyorum?

İnsan kendi başına gelmeden anlamıyor. Bazen düşünürdüm ya nasıl olurda çocuklar süt içmez diye ama içmiyorlar işte sütü ağzına alır almaz;

'Anne koy koy içmiycem' demeye başlıyor.

Çınar süt içmediği için hergün mutlaka yeterli miktarda kalsiyum alması için elimizden geleni yapıyoruz. Hergün mutlaka peynir, yoğurt ve puding şeklinde süt ürünlerini tüketmesini sağlıyoruz.

Umarım oğluma süt içerebilirim. Herkesten yardım bekliyorum nasıl içirebilirim ben bu sütü yardım lütfen yardım.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..