Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Cinayetlerin nedeni

Münevver cinayeti neden işlendi? Bu soruya yanıt aramadan önce bir önceki yazımda dile getirdiklerimin kıyısından köşesinden alınıp, yorumlanmasına takıldım. Ben cinayeti onaylamadım, insanlık dışı bir davranışı doğru bulmadığımı belirteyim. Cinayetin sorumlusu kimse cezasını çekmeli, çekecektir. Ancak bu cinayetin ardından medyanın aldığı tutuma atıfta bulundum. Bu ülkede Münevver gibi onlarca genç insan işkenceyle öldürülüyor, hem de daha vahşice... Ama nedense gündeme bile gelmiyor. Gazetelerin üçüncü sayfalarında üç satır yazıyla anılıyorlar.

Diğer taraftan tüm çocukların sağlığını düşünmek, bir cinayetin ardından konuşmaktan daha sağlıklı bir davranıştır. Ölen bir genç için üzülmek doğal ama bundan daha fazla doğal olan ise gençleri şiddetten uzak tutacak çalışmalar içerisinde bulunmaktır.

Bu açıklamalardan sonra baştaki sorumuzun cevabına dönelim. Ölümü irdeleyecek olursak ölüm için bir cinnetden söz edemeyiz. Aşırı eğlence ve başıboş yaşamın sonucu diyebiliriz. Gençleri bu duruma düşüren ailelerden başka unsur göremiyorum. Biraz ilgili ve duyarlı davranıldığında gençlerimiz bilinçli yetişecektir. Herkes kendince sebepler üretecektir.

Toplumumuz her geçen gün şiddete düşkün hale geliyorsa kendimize dönüp bakmalıyız.

Haksız mıyım?

 
Toplam blog
: 22
: 561
Kayıt tarihi
: 21.07.08
 
 

Hayatla sorunum var. Sorunun üzerine sorunsuz gitmeyi yeğlerim. 1977 Giresun doğumluyum. Lisans eğ..