Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '09

 
Kategori
Haber
 

Cinayetten sonraki cevapsız sorular

Cinayetten sonraki cevapsız sorular
 

1) Başını cinayetten sonra mı, yoksa önce mi kesti?

2) Bu zamana kadar nasıl böyle kolay saklanabildi?

3) Sözünü ettiği onu bir eve götüren ve 15 günde bir yemek veren kimdi?

4) Televizyonlarda babasını görünce ne hissetti?

5) O yaştaki biri kızın başını nasıl kesebildi?

6) Gerçekten Cem Garipoğlu 17 yaşında mı?

7) Teslim olacağı avukatına nasıl bildirdi?

8) Teslimat neden acılı ailenin evinin yakınlarında reslim edildi?

9) “3 Milyon dolara satlık kız” pankartı oraya ne zaman asıldı?

Medyadan ve kişisel kanaatlerimden yola çıkarak elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışacağım bu soruları.

Cevaplar

I. Her türlü şekilde kesebilir. Ama o yaştaki birinin bu kadar cani olacağını sanmıyorum. Cinayetten sonra kestiğini tahmin ediyorum ve istiyorum. Çünkü diğer yönlü içerim kaldırmıyor.

II. O amcası Hayyam Garipoğlu’nun görmedik gibi masalları tabiki yok. Profesyonel bir şekilde saklandığı ve en az 2-3 kişilik bir gruptan yardım aldığı kesin.

III. O tanımıyorum dediği yalan, o kişiyi iyi tanıyor ve biliyor. Böyle bir suçluyu koruyacak ve saklayacak kişinin çok büyük bir çıkarı olmalı. Bu hem maddi hem manevi olabilir.

IV. Onun ruh halini bilmiyorum. Ama eğer çok da vicdan azabı çekmiş olsa teslim olurdu daha önceden.

V. İnançlardan ve aile terbiyesinden uzak olan birinden herşey beklenir. Öldürmeye cesaret edebildiğine göre zaten ondan sonrasını da yapabilir.

VI. Bence gerçekten 17 yaşında değil. Ben 17 yaşındaki birinden o sakalların çıkmayacağını düşünüyorum. Sakal çıksa bile yüzündeki deri şeklinden 17 yaşında olmadığı kesin.

VII. İçine doğmuş falan gibi palavralara inanmamak gerek. Tabiki, onlar devamlı görüşüyorlardı. Beraber bir sinema sahnesi çektiler onu polise karşı oynuyorlar.

VIII. Belki saklandığı yerde Süreyya beyin yakınlarındadır. Bunu yapmalarının en önemli sebebi gündeme başka konuları da katmak. Ve daha az konuşulmak.

IX. Önceden planlanan bu olaylar kamuoyunu başka tarafa yönlendirmek için yapılan bir işlemdir. Süreyya beye karşı bir grup oluşturma çabaları.

Benim cinayet ile alakalı düşüncelerim bunlar. Belki içinde yanlış vardır. Zaten medyada da konuşulan cevaplar bunlar.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..