Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Nisan '08

 
Kategori
Spor
 

Çingen Sabiş, ''F.Bahçe-Chelsea'' maçını yorumluyor!

Çingen Sabiş, ''F.Bahçe-Chelsea'' maçını yorumluyor!
 

Resim Milliyet / Cim Bom'lu Roman güzeli :)


''Abe Feneryam güzel kuşum''

Dün gece nasıl bir doksan dakikaysa o 90 dakika adeta bıçak gibi kesti nefesleri..

Güya maç 2-1 bitti.. Bütün golleri de Fenerbahçe attı..

Efendicazıma süleyim, dün gece ''CİM BOM'LU'' bir ''FENERBAHÇELİ'ydim.''

Veee maçı Şükrü Saraçoğlun'da seyretmeye kalbim ve selilütlü bacacıklarım dayanamıyacağı için, bende Fenerbahçe stadına gündüz öğle saatlerinde gittim.. (burası külliyen gerçektir)

Havayı şüle bi ciğerlerime çektim. Hissettim. Hava daha sabahtan miss gibi kokardı.. Gollerin kokusunu duydum.. Ne gariptir ki golün biri yanık kokuyordu.. Dedim ki bizim şoparlara, sanırsam akşama golün bitanesinin dibi tutacak..

Sahanın her bir köşesine kurşun dökmüşüm, sahanın göbeciğine baklalarımı saçmışım ve maçın falına bakmışım..
Sonacıma da meleklerle oturuşup, ''yeşil çimen geze geze oyyy oyyy oldum ben bir geveze oyy anam oyyyy'' diyerekten yeşil çimenleri bi güzel okumuş üflemişik cancazlarım..

Gündüz yapmış olduğum kutsal ziyaret sonrasında, Büyükçekmece Gölü kıyısındaki Malatya Evinde dostlarımla birlikte akşamki yerimi almıştım..

Artık ekran karşısındaydık.. Oda ne? Deivid'in attığı gol, soğuk duş etkisi yaptı ve resmen Türkiye'yi şoka soktu..

Dedim ama Deivid'in bunda suçu yok. Çünkü;daha gündüzden saha içinde bende okuyup üflerken hangi kalenin bizim olacağını net kestirememiştim..

Tam gol bereketi için, okuyup üflerken önce o kaleye yönelmiştim ki birden bire diğer kale olduğunu hissettim hissetmesine ama gol bize çoktan girmişti..

Yarebbime şükürler olsun ki şoku çok çabuk atlattı bizim şoparlar.. Arkasından da bir baskılı oyun kurdular ki sakın sormayın, çünkü hepiciniz seyrettiniz..

Chelsea bizim kuşların karşısında adeta şaşkın ördek gibiydi.. Bir de ne göreyim efendicazıma süleyim, bizim çocuklar, Chelsea kalesini ablukaya alıvermişler ve derken bizim Kazım, zaten lazım olan o muhteşem golü şutlamaz mı şutçaz olur golcez..

Elbette kuşlara uçmak yaraşır.. Onun için de bizi ilk yarı şoka sokup çıkaran Deivid, sanki aslın da ben öyle değil de böyle yapmak istemiştim der gibisinden sahnede yercezini alır..

Hep hatırlıyacağım!

Maçın son 10. dakikasıydı.. Bizim Deivid ceza sahasının dışından muhteşem bir şut çıkarmaz mı? Chelsea'nin Kalecisi daha ne yapsındı ki topu ağlara yiyince anca farketti garibim.. İş işten geçmişti çünkü artık golü yemişti..

Sonuç aslanlar gibi!

F.BAHÇE 2-1 CHELSEA

Malum galibiyet ile birlikte Türkiye sokaklara döküldü. Abe bizim şoparlar durur mu? Dünden hazırlar, davullar, zurnalar, gırnatalar, havai fişekler, arkasından gelsin konvoylar Büyükçekmece olaraktan hepicimiz ayaktaydık..

Ne yalan süleyeyim o an Kadıköy'ü düşünemiyordum.. Onun için de koyu Fenerbahçeli ve karşıda olan kızıma ''ALO'' dedim..

- Anniş burası manyak gibi.. Sesleri duyuyor musun? Chelsea'ye cehennemi yaşattık.. Dedi..

Ben Çingene Sabiş, şimdi ne mi yazdım?

Muhteşem maçın özetini.

Bu ''Fenerbahçe'' artık ''Galatasaray'ı'' bizi yenmeyi bıraksın da kimi yenerse yensin kardeşim.. :)))))

YAKIŞIRRRRR :))))

Gönül notum: Bu yazım, başta kızıma, babasına sonracıma da kardeşlerim Mediş'e, Emoş'a, Metin'e ve bütün Fenerli dostlarıma ama en özelliklen de ''Milliyet Blog'daki Fenerbahçe'li dostlarıma'' gönül armağanım olsun..

Sizleri seviyorum!

Bundan büle beni takip edin ''futbolsevercancazlarım''
Ben kim miyim?
Abe ya nası tanımazsınız bencazı, ben sizin hem gönüllü, hem ''CİM BOM'lu'' çingenenizim Sabiş'im? :)

Fanatik seyirciye ''HAYIR'' centilmen seyirciye ''EVET'' :)

Maçtan fotoğraflar:
http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,533424&id=1&galeriid=3266#galeriStart

PARİS HİLTON ''GALATASARAY ŞAMPİYON'' DEDİ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=101531

KADINLARDA ALDATIR KARDEŞİM SİZİN CANINIZ CANDA ONLARIN PATLICAN MI?
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91385

BURÇLARA GÖRE ERKEK MİLLETİ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=61134

Gönül notum: Daha güzel bir resim yok muydu diyenler için, fotoğraf değiştirilmiştir. Bilginize!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..