Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Çingene uçurtması

Çingene uçurtması
 

GARİP BİR TARİF AMA BUGÜN BÖYLEYİM İŞTE!.(Resim internetten alınmıştır)


Çingene uçurtması gibi içim, bu gün rengimi bulamıyorum. 

Her telden bir makam çalıyor gönlüm, hangisi benim? 

Her dilden bir kaç sözcük karışıyor aklım seçemiyorum. 

Hava da kararsız, kış mı yaz mı? Bir de nasır var ayağımda sorma gitsin! 

Ne kalasım var ne de gidesim bir garip yolcuyum kararsız ve tutarsız. 

Bir yerim de ağrıyor sanki, nerem mi? Anlayamıyorum. 

Bahçem bir hoş büküp boynunu çiçekler, yüzümde bir gülüş bekler. 

Sanki en sevdiğim terk etmiş, kimsesiz kalmış gibiyim. 

Elim kolum kalkmıyor, sıkıntı basmış dört bir yandan. 

Silkinmek, dik durmak istiyorum, kalkamıyorum. 

Sağımı solumu yokladım, sadece toprak. 

Yoksa ben öldüm, hayal mi görüyorum. 

Çingene uçurtması gibi içim, bu gün rengimi bilmiyorum. 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..