Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Çınlar mı ki kulağın

Çınlar mı ki kulağın
 

Çınlar Mı Ki Kulağın


 
Tozu dumana katan şair oldum yüreğe
Bülbülü güle satan şarkı buldum ereğe
Aşka tılsımla yatan vuslat saldım sereğe
Çınlar mı ki kulağın anıp sorar mı dilin?
Ne olursun anlat da huzurlara ereyim!
 
Yâr buğusu tüterken ateş yanık közüm var 
Kendim bilip yiterken arayıp bul sözüm var 
Dünde beni iterken yitirdiğin özüm var
Çınlar mı ki kulağın anıp sorar mı dilin? 
Ne olursun anlat da huzurlara ereyim.
 
Kavuşmayan kolumun beni üzen yaresi
Gel de bitsin solumun canı büzen paresi 
Küllü ateş yolumun suyu üzen saresi
Çınlar mı ki kulağın anıp sorar mı dilin?
Ne olursun anlat da huzurlara ereyim!
 
Burak bildin gururu makber sinden geçmişte
Bil istedim süruru sanki kinden içmişte
Yürütmedin dururu bakıp kimden itmişte
Çınlar mı ki kulağın anıp sorar mı dilin?
Ne olursun anlat da huzurlara ereyim!
 
Sare anlamı; 1. Sıçrayan, atlayan. 2. İhtiyaç. 
3. Susuzluk. 4. Hz. İbrahim'in eşinin adı
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..