Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '07

 
Kategori
İnançlar
 

Cinler gerçekten var mı?

Cinler gerçekten var mı?
 

Bu hafta kafam, bir olay yüzünden oldukça meşgul. Başımı yastığa koyduğum anda o eski anım aklıma geliyor ürperiyorum. Buna sebep, komşumuzun evli, iki çocuk annesi genç bir hanımın başına gelenlerdi. Ona bir çok kimse inanmıyor ama, ben inanıyorum. Çünkü çocukluğumda buna benzer bir şeyi bende yaşamıştım... eşimde çocukluğunda yaşadığını söylüyor.

Bayanın başına gelen olaylar nerdeyse altı aydır devam ediyormuş, pisikiyatriye gidiyor bir sürü ilaç kullanıyor ama, nafile bir faydasını görmediğini söylüyor. Şimdi de hocaların kapısını aşındırmaya başladılar... Onun olayı gece başlıyormuş... Uykuya geçmeden, uyanıkken, ufacık insanların odanın ortasında hareket halinde görüyor, onlarla konuşuyormuş, onların dediğini yapmadığı zaman onu boğmaya kalkışıyorlarmış.

En yakınındakiler tabii buna inanmıyorlar! kapris yaptığını düşünüyorlar ama bence değil..! Niye değil? Anlatayım; Henüz dokuz, on yaşlarındaydım, yaz mevsimiydi, sabah saatleriydi, daha yataktan kalkmamıştım ama uyanıktım, evde kız kardeşimle yanlızdık. Birden öbür odadan yere düşen sandalyelerin çıkardığı sese benzer sesler gelmeye başladı, hemen kalkıp baktım, hiç bir şey düşmemişti, her şey yerli yerindeydi, aklım sıra camı açık unutmuş içeri kediler dolmuştu da bir şeyleri deviriyorlardı, bana öyle gelmişti... Tekrar yatağa girdim, kardeşim mışıl, mışıl uyuyordu, annem hastahanede yatıyordu, babam vardiyalı işindeydi, ablam ve abim çalışıyorlardı... O sesler, daha gözümü yummadan tekrar daha şiddetli duyulmaya başlandı, hemen kardeşimi çağırdım, o da duyduğunu söyledi, bu kez beraber kalkıp baktık, hiç bir şey olmamıştı... korkuyla cama çıkıp komşumuza seslendik, olanları anlattık, oda hemen ''bildiğiniz duaları hemen okuyun çocuklar, ben şimdi geliyorum'' dedi... Okuduk, komşumuz gelip camları açtı, bize'' cinler gelmiş eve, dua etmeden yatmayın sakın ''dedi. bizde çocukluğun verdiği unutkanlıkla bir süre sonra bunu unuttuk ama dua etmeden yatmamayı asla!. Bir daha da böyle bir şey yaşamadım... Arasıra uyku anında boğulma hissini yaşamamın dışında. Ona da karabasan diyorlar... elinin ortası delikmişte o yüzden boğamıyormuş!!!! Kimbilir kaç kişi bunu duymuştur.

Birde benim gördüğüm rüyanın aynısını mahellede bir kaç kişinin görmesine ne demeli? Evimizin önünde asırlık bir kestane ağacı var, rahmetli babam onu , graydere zincir bağlatıp devirmek istediydi de her seferinde zinzirler kopmuştu... bu yüzden bundan vazgeçildiydi, hala da kökü duruyor, ortasında bir çam ağacı var yetişmiş! İşte bu ağacın dibinde mum yanarken, ağacın secde ettiğini gördümüştüm rüyamda... aynı rüyayı gelip bize anlatanlar olmuştu.

Şimdi bunların açıklaması ne acaba? Bu hanımı yaşadığı bu sıkıntılardan ne kurtaracak? Gitmedikleri doktor kalmadı burada... hatta İstanbulda da gitmişler..! Merakla bekliyorum..!

Bu yüzden istemesemde inanıyorum..! Kınamayın sakın ''hangi devirdeyiz'' diye... Başına gelmeyen bilmez!

(kesinlikle hurafelerden yana değilim, sadece bir sebeple bir anımı yazdım)

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..