Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Çinlilerin işini Karadeniz bitirir!

Ünal Şöhret Dirlik Bey’in anlattığı olay doğrudur! Ben de o toplantıdaydım!

Doğru ama eksik anlattı olayı!

Karadenizli ve de inşaatçı olmam dolayısıyla beni de çağırdılar toplantıya! Ama ne için olduğunu söylemediler!

“Gel ! Çok önemli bir toplantımız var!”

“Konu ne?”

“Bir tane değil ki? En az bir buçuk milyar! İlk uçağa atla gel!”

Havaalanına gittim. Sabiha Gökçen’e!

“İlk uçak ne zaman?”

“Yarım saat sonra Beyefendi!”

“İyi! Hemen beni yaz! “

“Nereye yazayım beyefendi?”

“Kanatlara yazma! Gençliğimde santrfordum! Ortaya bir yere yaz!”

“Anlatamadım efendim! Nereye gidiyorsunuz?”

“İlk uçağa dediler de! Nereye gidiyor?”

“Moskova’ya!”

Moskova’da ne işi olur bizimkilerin? Arayayım dedim!

“Temel! İlk uçağa atla gel dedin ama bu uçak Moskova’ya gidiyor emice oğli! Pasaport da lazım galiba! Benimkinin günü bitmiş! Ne yapayım?”

“Ulan Trabzona geleceksin! Ona pasaport gerekmiyor! Hiç mi gelmedin memleketine hayırsız! Rezil ettin bizi havaalanına Ahmet! “

Her zaman söyler bunu!

“Gurbete hep bir tahtası eksikler gidiyor! Haliyle de kötü reklam ediyor bizi !”

“Tamam Temel tamam! “ Dedim kapadım telefonu!

“Hanımefendi , Trabzon uçağına binecekmişim!”

“Anlamıştım zaten Beyefendi!”

Baktı listeye!

“İlk uçak dolu beyefendi!”

“Abla işim acele! Hosteslerin yanında da otururum ben! Yaz bir bilet ne olur!”

Hosteslerle güzel bir yolculuğum oldu! Hiç düğmeye basmıyordum! Gak diyorum kahve, guk diyorum pasta getiriyorlar! Arada bir de cup diyordum! Uçuyordum sanki!!

İndiğimde şaşırdım! Kırmızı halılarla karşılandım!

“Temel, bu ne ya! Her yer kırmızı halı!”

“Büyük adamlar var burada Ahmet! Toplantı çok önemli! Neyse salonda görürsün!”

Oturum Başkanını gördüğümde daha da şaşırdım! G-8 den yeni dönmüş ayağının tozuyla yerini almıştı kürsüde! Kırmızı halıda leke vardı çünkü!

Çinlileri nasıl gömeceğimizdi konu! Bir önergeyle Karadeniz’e gömmeyi teklif ettim! Sevinçle karşılandı!

“O kadar insanı ancak orası paklar! Doğru dedin Ahmet!”

Bu kez de tabut sorunu çıktı ortaya! Neyse ki Rizeli keresteciler üstlendiler bu işi!

Sorun bitmiyor ki!

Başkan bir laf attı ortaya hepimiz düşünmeye başladık!

“Uşaklar, herşey iyi de bu tabutları dört kişiden aşağı adam taşıyamaz! Nereden bulacağız Altı milyar lazı? Benim sözüme geldiniz mi şimdi? Her aile en az üç cocuk yapsın derken kızıyordunuz! Nasıl gömeceğiz bunları şimdi?”

Kaldık mı çaresiz!

Toplantı sonuç bildirgesine şunları yazdık!

“Çinlilerle savaşımıza geçici bir süre ara verdik! Bu süre zarfında, her Karadenizli en az dört çocuk daha yapmaya gayret edecektir! Bununla ilgili tüm gereksinim ilgili idarece karşılanacaktır!”

Hesap yaptım, sekiz yıl sonra Çin’in işi bitti!

Dört laza karşı bir Çinli! Olsun anasını satayım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..