Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

09 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Çınlıyor

Odam karanlık 

Hayallerim benimle 

Radyoda aşk şarkısı 

Ben yapayalnız 

Sen yoksun 

Sen uzaklarda 

Ellerin yabancı ellerde 

Kulaklarım çınlar 

Birileri beni mi? Anar 

Hayal mi? Bilmem 

Gerçektir diyemem 

Sen ağlıyorsun gözlerin dolmuş 

Gene aşk tuzak kurmuş 

Belli gene karlar yağmış 

Güvendiğin dağlara 

Kar beyaz yüreğin ayaz 

Sende dön bak biraz 

Seni sevene yapma naz 

Sen nesin 

Beynimde tümör 

Damarlarımda kan 

Yüreğimde can 

Ya sev 

Ya öldür 

Ya çık git 

Hayat benim olsun 

Beynim boş olsun 

Yüreğim sevgi bulsun 

Sevgin senin olsun 

Bu son şarkı olsun 

Benim sevdam benim olsun 

Senin yüreğin sevgi dolsun 

Gerçek sevenler seni bulsun 

Acısı hüznü bana mezar olsun 

Cebirin Defteri ;09, Ocak, 2011 ; Kütahya 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..