Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Cinnet

Cinnet
 

Edward Munch-Çığlık...


Ciğerim' yanığından tütsülenirken odam,
Bir hayalet efkardı duman değil her nefes!
Boğulduğum sis midir yoksa senden bir endam,
Mazide kalmış bir an, bir buse mi ya da ses?

İçimdeki karanlık tutmak ister elimi!
Bu kayıtsız bakışlar, sessizlik neyin nesi?
Bu nasıl bir lanettir septik miyim deli mi?
Beynimi kemiriyor kuruntu silsilesi...

Çelişkiler yumağı dolandı dört yanıma,
İçim alev alevken titredim yokluğunda,
Kara kış geldi çattı bahar rüyalarıma,
Düşlerimi kaybettim gerçek soğukluğunda...

Bir deli hastalığın eridim pençesinde,
Devayı yalnızlığı sarmalamaktır sandım.
Dertlerime sarıldım çılgın gecelerimde,
Gülüşüne çattığım bir düştü çok ağladım.

Sokaklarda gördüğüm sahtekar güruh gibi,
Gülüşler, yüzler sahte koca bir yalan imiş!
Bir tabloya hapsolmuş huzurlu bir ruh gibi,
Haz denilen küçücük, delice bir an imiş...

Ebedi ateş meğer cehenneme mahsusmuş,
Bildim ben yana yana kül olmuş bir cesedim.
Küllerinden arınıp Tanrı dağa savrulmuş,
Gerçeğini arayan solgun bir hayaletim...

 
Toplam blog
: 32
: 637
Kayıt tarihi
: 28.09.10
 
 

Şair ve yazar... ..