Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Cinnet

Cinnet
 

Artık buralardan gitmek istiyorum

Uzanıp öylece yatmak ..

Kalkınca yine gitmek istiyorum. 

Sonra suratımı asıp oturmak

 

Saçımı tel tel kesmek istiyorum

Sakalımı tutam tutam yolmak

Aynaya bakıp gülmek istiyorum

Sonra yine çekip gitmek ..

 

Banyoya girip çimmek istiyorum

Saçımı başımı yuğmak

Tertemiz ak pak olmak istiyorum

Sonra gidip çamurlara yatmak... 

 

Bardağa suyu koymak istiyorum

koyunca geri dökmek

Bardağı parça parça kırmak istiyorum

Sonra kana kana içmek ...

 

Silahı çekip çıkmak istiyorum

Önüme geleni vurmak istiyorum

Hepsini toplayıp yığmak istiyorum

Sonra alınlarından öpmek  

 

Kendimi bi güzel asmak istiyorum

Kafamı kırıp ölmek

Ölümü mezara gömmek

Sonra yine kalkıp gezmek isiyorum..

 

 
Toplam blog
: 20
: 1128
Kayıt tarihi
: 27.08.06
 
 

1978 Ankara dogumluyum.. Kamu yönetimi mezunuyum, aynı zamanda Karaelmas Üniversitesi'nde ögrenciliğ..