Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '21

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Cinsel Beyin ve Fantezi

Uzun yıllar vajinismus üzerine çalıştım. Vajinismus ilişkiye girmeye engel olan bir patoloji idi. Çalışmalarım sonunda gördüm ki çiftlerimiz ilişki yaşasa bile cinsel beyin ve fantezi eksikliği nedeni ile haz almakta zorluk çekiyorlardı.

Bu kültürümüze has bir durumdu. Yıllarca baskılanan, kötülenen ve tabu olarak görülen durumda haz alamamaları çok doğaldı.

Bunu aşabilmek için tüm kadınlara özel ücretsiz bir eğitim kanalı açtım. Anketler, özet bilgiler, videolar vb zengin bir içerik ile Cinsel Beyinlerini geliştirmeye yardımcı oluyorum.

Kanalda memnuniyet oranı %90 lara çıktı.

Sekste sınır ziihindir ve zihin sınırsızdır...

www.drulusoy.com

 

 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..